Створення бота в Viber Public Bot
Інструкція для створення бота в Viber Public Bot
І. Якщо у вас є готовий бот який був створений до 5 лютого 2024 року (до впровадження нової процедури подання заявки):
1. Відкрийте в браузері сайт Viber Admin Panel (partners.viber.com).

2. Авторизуйтеся за допомогою номера телефону, прив’язаного до вашого акаунта Viber.
3. Підтвердіть вхід, ввівши код, який надійде в додатку Viber на вашому смартфоні.
4. Після входу в Viber Admin Panel, виберіть створеного вами бота. Справа з’явиться інформація про обліковий запис бота, включно з токеном у нижній частині.

5. Скопіюйте токен і надішліть його в групу технічної підтримки для подальшого підключення.
ІІ. У разі, якщо раніше ви не створювали публічного бота у Viber і ще не маєте облікового запису бота.
Починаючи з 5-го лютого 2024 року, створення публічних чат-ботів у Rakuten Viber відбувається лише за попередньою заявкою через команду Viber або офіційних партнерів. Після того як ваша заявка буде розглянута і схвалена, ви отримаєте можливість підписати договір та погодитися з умовами використання.
Існує два способи подати заявку:
1. Ви можете напряму подати заявку до команди Rakuten Viber. Для цього потрібно заповнити відповідну форму тут:

⏳ Зверніть увагу: розгляд заявки в цьому випадку може займати більше часу, ніж при зверненні через партнера.
2. Звернення до офіційного партнера Viber:
Необхідно подати заявку на створення публічного чат-бота — через офіційного партнера Viber. Для цього:
- Перейдіть за посиланням: 👉 https://www.forbusiness.viber.com/en/messaging-partners/
- На сторінці відкриється список перевірених бізнес-партнерів Viber, які мають офіційний статус і досвід у створенні та запуску ботів.

- Ознайомтеся з описом партнерів, їхніми можливостями та регіоном роботи.
- Оберіть партнера, який вам підходить (наприклад, за країною або типом послуг), і натисніть "Contact Partner" або "Зв’язатися".
- Заповніть коротку форму або надішліть листа, вказавши, що ви хочете створити Viber Public Bot.
⚠️ Зверніть увагу: важлива інформація про оплату
Перед створенням Viber Public Bot обов’язково ознайомтеся з умовами комерційної моделі, оскільки кожен бот має щомісячну плату за обслуговування.
💶 Умови оплати:
Щомісячна плата за обслуговування становить 100 євро за кожного активного бота (на кожен календарний місяць).
Вказана сума включає необмежену кількість вхідних повідомлень протягом сесії (session messages).
📤 Додаткові витрати:
Окремо нараховується оплата за кожне повідомлення, ініційоване ботом (тобто повідомлення, яке надсилається користувачеві не у відповідь, а як перше).
Тарифи залежать від країни та типу повідомлень.
📚 Більше інформації та детальні тарифи доступні за посиланням: 👉 Офіційна сторінка: Bot Commercial Model
🔍 Рекомендується обов’язково ознайомитись з цією інформацією перед поданням заявки, щоб уникнути неочікуваних витрат. Якщо у вас є запитання щодо тарифів або умов, зверніться до офіційного партнера або представника Viber.
Корисна інформація
Повідомлення, що обмінюються в чат-боті, поділяються на три категорії:
Привітальне повідомлення: чат-бот може надіслати одне привітальне повідомлення користувачу одразу після відкриття розмови, до того як користувач підпишеться. Привітальні повідомлення не тарифікуються. Використовуйте їх, щоб представити чат-бота, ознайомити користувача з інтерфейсом і функціоналом чат-бота, надати інформацію та заохотити користувача підписатися на чат-бот.
Повідомлення у сесії чат-бота: повідомлення, якими обмінюються чат-бот і його підписники під час розмовної сесії. Повідомлення у сесії не обмежені за кількістю.
Повідомлення, ініційоване чат-ботом: платне вихідне повідомлення, яке надсилає власник чат-бота своєму підписнику.
ПРИМІТКА: привітальне повідомлення не вважається повідомленням, ініційованим чат-ботом.
Сесія - це 24-годинне часове вікно, яке активується, коли абонент чат-бота надсилає повідомлення чат-боту. Сесія також активується, коли абонент чат-бота відповідає на повідомлення, ініційоване чат-ботом. Через 24 години сесія автоматично завершується. Наступна сесія активується, як тільки абонент чат-бота надішле нове повідомлення.
Rakuten Viber не виставляє рахунки власникам чат-ботів за повідомлення, якими обмінюються чат-боти та їхні абоненти під час сесії.
Повідомлення, ініційоване чат-ботом своєму абоненту, класифікується як повідомлення, ініційоване чат-ботом, якщо між чат-ботом та його абонентом немає активної сесії. Ініційовані чат-ботом повідомлення - це платна функція, яка допомагає чат-ботам проактивно залучати своїх абонентів. Зверніть увагу, що якщо абонент відповість на повідомлення, ініційоване чат-ботом, це активує сесію, і в подальшому всі повідомлення, якими він обмінюється протягом цієї сесії (24 години), не будуть тарифікуватися.
Для ініціювання розмови зі своїми абонентами чат-бот може надсилати повний спектр типів і форматів повідомлень: текст, зображення, відео, файли, каруселі, стікери, кнопки із закликом до дії, місцезнаходження та картки контактів.
Щоб надсилати повідомлення, ініційовані чат-ботами, власники чат-ботів повинні погодитися з Комерційними умовами використання чат-ботів Rakuten Viber.
Кожного календарного* місяця з власників чат-ботів стягується плата за кожне доставлене повідомлення, ініційоване чат-ботом (відповідно до тарифів, наведених нижче), за винятком привітального повідомлення.
*Календарний місяць вимірюється відповідно до часового поясу UTC (GMT+0).
Last updated