🗨️Розмови
Last updated
Last updated
Розмови - основна робоча сторінка, на якій користувачі можуть переглядати та опрацьовувати звернення клієнтів.
Швидкий фільтр. Доступні наступні швидкі фільтри:
Згадки - розмови, в яких був згаданий залогінений користувач
Команди - розмови призначені на обрану команду
Канали - розмови обраного каналу
Теги - розмови, до яких призначений обраний тег
Мої - розмови, які призначені на залогіненого користувача
Непризначені - розмови не призначені на жодного користувача
Всі - всі розмови, доступні для відображення користувачеві
Статус розмови
Розширений фільтр. Доступний фільтр по наступним параметрам:
Статус
Сабстатус
Імя призначеного агента
Назва каналу
Назва команди
Id розмови
Дата створення
Остання активність
Кастомні атрибути
Чат Id
Тип каналу
Ім’я контакту
Номер телефону
Теги контакту
Учасники
Текстовий пошук - Текстовий пошук в розмовах. В результаті пошуку система відобразить всі повідомлення в розмовах, в яких є співпадіння з введеним словом/фразою.
Список розмов - список усіх розмов, які відповідають встановленому фільтру.
Зміна статусу розмови.
При інціації діалогу агентом, відкрити розмову можна одразу в рамках команди або без неї. Для цього необхідно клікнути на опцію "Відкрити знову - з командою" та обрати потрібну команду зі списку.
Приховання системних повідомлень - опція для управління відображенням системних повідомлень. Встановлене налаштування буде застосоване для всіх розмов користувача.
Панель додатків - панель, на якій агенти можуть додавати додатки, створені адміністраторами, та запускати їх.