📬Новий діалог
Last updated
Last updated
За допомогою функції Новий діалог агенти можуть першими писати/дзвонити новому клієнту.
Починати взаємодію першим з новими клієнтами можна з наступних каналів:
API канал (доступно для месенджерів WhatsApp та Telegram)
Номерний Telegram
Номерний Viber
Дзвінок
Електронна пошта
Опція доступна лише якщо існує канал, з якого можна писати першим новому клієнту (для цього в налаштуваннях Каналу необхідно активувати опцію Можна писати першим новому клієнту). Для Каналів з типом розмови Дзвінок та Електронна пошта опція активована за замовчуванням.
Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp web api необхідно заповнити наступні поля:
Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з WhatsApp web api (Детальніше - Канали)
Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.
Телефон контакту
Повідомлення
Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp Business необхідно заповнити наступні поля:
Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з WhatsApp Business (Детальніше - Канали)
Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.
Телефон контакту
Повідомлення
WhatsApp Business використовує 24-годинні сесії для обміну повідомленнями.
Коли клієнт надсилає повідомлення на ваш номер, відкривається 24-годинне вікно, протягом якого ви можете писати користувачам повідомлення у вільній формі.
Поза межами 24-годинного вікна обслуговування клієнтів ви можете надсилати лише затверджені HSM-шаблони. Як тільки клієнт відповість на повідомлення з шаблоном, відкривається нове 24-годинне вікно для спілкування.
Для того, щоб написати клієнту першому в Telegram необхідно заповнити наступні поля:
Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з Telegram (Детальніше - Номерний Telegram)
Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.
Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.
Контактні дані - номером телефону, ім'я користувача або ChatID
Ім'я користувача в телеграм, що починатися з @.
ChatID можна знайти в Розмови в розділі Інформація про розмову.
Повідомлення
Для того, щоб написати клієнту першому в Viber необхідно заповнити наступні поля:
Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з Viber (Детальніше - Номерний Viber)
Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.
Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.
Телефон контакту
Повідомлення
Для того, щоб написати клієнту першому Email необхідно заповнити наступні поля:
Канал - канал, з типом розмови Електронна пошта
Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.
Кому - електронна адреса основного отримувача/отримувачів
Копія - електронні адреси отримувачів в копії (необов'язково)
Прихована копія - електронні адреси отримувачів в прихованій копії (необов'язково)
У разі, якщо в полях Кому, Копія, Прихована копія потрібно додати декількох адресатів, електронні пошти необхідно вказати через кому.
Тема листа
Повідомлення
Для того, щоб подзвонити першому необхідно заповнити наступні поля:
Канал - канал, з типом розмови Дзвінки
Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.
Телефон контакту