📬Новий діалог з контакту

За допомогою функції Новий діалог агенти можуть першими писати/дзвонити новому клієнту.

Починати взаємодію першим з новими клієнтами можна з наступних каналів:

  • API канал (доступно для месенджерів WhatsApp та Telegram)

  • Номерний Telegram

  • Номерний Viber

  • Дзвінок

  • Електронна пошта


Написати першим в WhatsApp web api

Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp web api необхідно заповнити наступні поля:

  1. Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з WhatsApp web api (Детальніше - Канали)

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  3. Телефон контакту

  4. Повідомлення


Написати першим в WhatsApp Business

Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp Business необхідно заповнити наступні поля:

  1. Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з WhatsApp Business (Детальніше - Канали)

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  3. Телефон контакту

  4. Повідомлення

WhatsApp Business використовує 24-годинні сесії для обміну повідомленнями.

Коли клієнт надсилає повідомлення на ваш номер, відкривається 24-годинне вікно, протягом якого ви можете писати користувачам повідомлення у вільній формі.

Поза межами 24-годинного вікна обслуговування клієнтів ви можете надсилати лише затверджені HSM-шаблони. Як тільки клієнт відповість на повідомлення з шаблоном, відкривається нове 24-годинне вікно для спілкування.


Написати першим в Telegram

Для того, щоб написати клієнту першому в Telegram необхідно заповнити наступні поля:

  1. Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з Telegram (Детальніше - Номерний Telegram)

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  3. Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.

  4. Контактні дані - номером телефону, ім'я користувача або ChatID

Ім'я користувача в телеграм, що починатися з @.

ChatID можна знайти в Розмови в розділі Інформація про розмову.

  1. Повідомлення


Написати першим в Viber

Для того, щоб написати клієнту першому в Viber необхідно заповнити наступні поля:

  1. Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з Viber (Детальніше - Номерний Viber)

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  3. Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.

  4. Телефон контакту

  5. Повідомлення


Написати першим Email

Для того, щоб написати клієнту першому Email необхідно заповнити наступні поля:

  1. Канал - канал, з типом розмови Електронна пошта

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  3. Кому - електронна адреса основного отримувача/отримувачів

  4. Копія - електронні адреси отримувачів в копії (необов'язково)

  5. Прихована копія - електронні адреси отримувачів в прихованій копії (необов'язково)

  1. Тема листа

  2. Повідомлення


Подзвонити першим

Для того, щоб подзвонити першому необхідно заповнити наступні поля:

  1. Канал - канал, з типом розмови Дзвінки

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  3. Телефон контакту

Last updated