База знань NovaTalks
UA
  • ↗️Головна
    • 🔐Вхід
    • 🧑‍🔧Налаштування профілю
    • 🗨️Розмови
      • 📄Список розмов
      • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
      • 📤Вікно управління розмовою
        • 🪄АІ Асистент
        • 📱Запит контактних даних клієнта
        • HSM-шаблони в WhatsApp Business API
      • 🪪Картка контакту, інформація про розмову та дії з розмовою
        • 📬Новий діалог
      • ➕Панель додатків
        • 📞NovaTalks Phone
        • 🎥Web-Call
    • 📒Контакти
    • 📈Звіти
      • ⏱️Онлайн звіти
        • ✅Звіт Статуси агентів
        • 👥Звіт Огляд агентів
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Огляд команд
        • 📥Звіт Огляд каналів
      • 🕒Історичні звіти
        • 👥Звіт Агенти огляд Sum
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Команди огляд Sum
        • 📥Звіт Канали огляд Sum
        • 🟢Звіт Агенти доступність Sum
        • 😊Звіт Агенти оцінка якості Sum
        • 🆗Звіт Агенти доступність Detail
        • 🤩Звіт Оцінка якості Detail
        • 💬Звіт Діалоги Detail
        • 💭Звіт Повідомлення Detail
        • 🏷️Звіт Теги Detail
    • 🔔Вихідні кампанії
      • 📤Кампанії
      • 📄Списки контактів
      • 🔁Контроль спроб
      • ⚙️Налаштування Дайлера
    • 🛠️Налаштування
      • 👥Агенти
      • 🧑‍🤝‍🧑Команди
      • 📥Канали
        • 💻Онлайн чат та віджет на сайті
        • ⛓️API канал
        • 📧Email
        • 🤳Дзвінки
        • Номерний Telegram
          • ⚠️Обмеження та ліміти
        • Номерний Viber
          • ⚠️Обмеження та ліміти
      • 🌟Навики
      • 🏷️Теги
      • 📝Кастомні атрибути
      • 📆Календарі
      • 🤖Чат-боти
      • 🔌Автоматизація
      • 🛞Макроси
        • 🪄Макроси AI
        • 📱Макроси запиту контактних даних клієнта
      • ✍️Швидкі відповіді
      • 📑Коди завершення
      • ⚡Інтеграції
        • 🪝Вебхуки
        • 🧩Додатки
        • 🪄AI
      • 🔔Сповіщення
      • ⚙️Налаштування облікового запису
    • 📙Мобільний застосунок NovaTalks
      • 🔐Вхід
      • 🛠️Налаштування
      • 🗨️Розмови
        • 📤Вікно управління розмовою
        • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
        • 🪪Картка Контакту
        • 🗃️Дії з розмовою
    • 🔗Підключення месенджерів
      • Підключення WhatsApp Business
      • Підключення Viber
    • ❓FAQ
      • 🔢Утилізація діалогу та розрахунок утилізації агента
      • 📞IP-телефонія
        • ⚙️Підключення IP-телефонії
        • 🎯Переваги IP-телефонії порівняно з GSM-шлюзами
        • 📲Як не втрачати клієнтів при переході з GSM-шлюза на IP-телефонію
  • 🤝Умови підтримки NovaTalks
    • 🗿Standard
    • ⭐Advanced
Powered by GitBook
On this page
  • Написати першим в WhatsApp web api
  • Написати першим в WhatsApp Business
  • Написати першим в Telegram
  • Написати першим в Viber
  • Написати першим Email
  • Подзвонити першим
  1. Головна
  2. Розмови
  3. Картка контакту, інформація про розмову та дії з розмовою

Новий діалог

PreviousКартка контакту, інформація про розмову та дії з розмовоюNextПанель додатків

Last updated 6 months ago

За допомогою функції Новий діалог агенти можуть першими писати/дзвонити новому клієнту.

Починати взаємодію першим з новими клієнтами можна з наступних каналів:

  • API канал (доступно для месенджерів WhatsApp та Telegram)

  • Номерний Telegram

  • Номерний Viber

  • Дзвінок

  • Електронна пошта

Опція доступна лише якщо існує канал, з якого можна писати першим новому клієнту (для цього в налаштуваннях необхідно активувати опцію Можна писати першим новому клієнту). Для Каналів з типом розмови Дзвінок та Електронна пошта опція активована за замовчуванням.


Написати першим в WhatsApp web api

Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp web api необхідно заповнити наступні поля:

  1. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  2. Телефон контакту

  3. Повідомлення


Написати першим в WhatsApp Business

Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp Business необхідно заповнити наступні поля:

  1. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  2. Телефон контакту

  3. Повідомлення

WhatsApp Business використовує 24-годинні сесії для обміну повідомленнями.

Коли клієнт надсилає повідомлення на ваш номер, відкривається 24-годинне вікно, протягом якого ви можете писати користувачам повідомлення у вільній формі.


Написати першим в Telegram

Для того, щоб написати клієнту першому в Telegram необхідно заповнити наступні поля:

  1. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  2. Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.

  3. Контактні дані - номером телефону, ім'я користувача або ChatID

Ім'я користувача в телеграм, що починатися з @.

ChatID можна знайти в Розмови в розділі Інформація про розмову.

  1. Повідомлення


Написати першим в Viber

Для того, щоб написати клієнту першому в Viber необхідно заповнити наступні поля:

  1. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  2. Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.

  3. Телефон контакту

  4. Повідомлення


Написати першим Email

Для того, щоб написати клієнту першому Email необхідно заповнити наступні поля:

  1. Канал - канал, з типом розмови Електронна пошта

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  3. Кому - електронна адреса основного отримувача/отримувачів

  4. Копія - електронні адреси отримувачів в копії (необов'язково)

  5. Прихована копія - електронні адреси отримувачів в прихованій копії (необов'язково)

У разі, якщо в полях Кому, Копія, Прихована копія потрібно додати декількох адресатів, електронні пошти необхідно вказати через кому.

  1. Тема листа

  2. Повідомлення


Подзвонити першим

Для того, щоб подзвонити першому необхідно заповнити наступні поля:

  1. Канал - канал, з типом розмови Дзвінки

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог. Поле необовязкове для вибору.

  3. Телефон контакту

Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з WhatsApp web api (Детальніше - )

Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з WhatsApp Business (Детальніше - )

Поза межами 24-годинного вікна обслуговування клієнтів ви можете надсилати лише затверджені . Як тільки клієнт відповість на повідомлення з шаблоном, відкривається нове 24-годинне вікно для спілкування.

Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з Telegram (Детальніше - )

Канал - канал, на якому налаштована можливість писати першим новому клієнту з Viber (Детальніше - )

↗️
🗨️
🪪
📬
HSM-шаблони
Канали
Канали
Каналу
Номерний Viber
Номерний Telegram