📱Запит контактних даних клієнта
Last updated
Last updated
В NovaTalks створені автоматичні сценарії чат-бота для запиту контактних даних клієнта: телефону та email. Оператор може запустити цей сценарій під час розмови з клієнтом у будь-який момент. Після завершення сценарію розмова знову повернеться у статусі Відкрита до агента для подальшого опрацювання.
Сценарії запускаються за допомогою кастомної кнопки в полі Відповіді чи за допомогою виклику макроса вручну.
Функції доступні для месенджерів: Telegram, Viber public, Facebook.
Запит номеру телефону клієнта дозволяє викликати сценарій чат-бота з запитом номеру телефона. Номер телефону передається за допомогою кнопки месенджера.
Текстовки, які відправляються клієнту можна відредагувати в макросі (Детальніше - Макроси запиту контактних даних клієнта)
Після завершення сценарію агент побачить у приватній нотатці результат виконання сценарію: успішно чи неуспішно.
Якщо телефон успішно отримано, він запишеться у карточку клієнта в полі Номер телефону.
Запит email клієнта дозволяє викликати сценарій чат-бота з запитом email.
Текстовки, які відправляються клієнту можна відредагувати в макросі (Детальніше - Макроси запиту контактних даних клієнта)
Після завершення сценарію агент побачить у приватній нотатці результат виконання сценарію: успішно чи неуспішно.
Якщо email успішно отримано, він запишеться у карточку клієнта в полі Електронна пошта.