База знань NovaTalks
UA
  • ↗️Головна
    • 🔐Вхід
    • 🧑‍🔧Налаштування профілю
    • 🗨️Розмови
      • 📄Список розмов
      • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
      • 📤Вікно управління розмовою
        • 🪄АІ Асистент
        • 📱Запит контактних даних клієнта
        • HSM-шаблони в WhatsApp Business API
      • 🪪Картка контакту, інформація про розмову та дії з розмовою
        • 📬Новий діалог
      • ➕Панель додатків
        • 📞NovaTalks Phone
        • 🎥Web-Call
    • 📒Контакти
    • 📈Звіти
      • ⏱️Онлайн звіти
        • ✅Звіт Статуси агентів
        • 👥Звіт Огляд агентів
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Огляд команд
        • 📥Звіт Огляд каналів
      • 🕒Історичні звіти
        • 👥Звіт Агенти огляд Sum
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Команди огляд Sum
        • 📥Звіт Канали огляд Sum
        • 🟢Звіт Агенти доступність Sum
        • 😊Звіт Агенти оцінка якості Sum
        • 🆗Звіт Агенти доступність Detail
        • 🤩Звіт Оцінка якості Detail
        • 💬Звіт Діалоги Detail
        • 💭Звіт Повідомлення Detail
        • 🏷️Звіт Теги Detail
    • 🔔Вихідні кампанії
      • 📤Кампанії
      • 📄Списки контактів
      • 🔁Контроль спроб
      • ⚙️Налаштування Дайлера
    • 🛠️Налаштування
      • 👥Агенти
      • 🧑‍🤝‍🧑Команди
      • 📥Канали
        • 💻Онлайн чат та віджет на сайті
        • ⛓️API канал
        • 📧Email
        • 🤳Дзвінки
        • Номерний Telegram
          • ⚠️Обмеження та ліміти
        • Номерний Viber
          • ⚠️Обмеження та ліміти
      • 🌟Навики
      • 🏷️Теги
      • 📝Кастомні атрибути
      • 📆Календарі
      • 🤖Чат-боти
      • 🔌Автоматизація
      • 🛞Макроси
        • 🪄Макроси AI
        • 📱Макроси запиту контактних даних клієнта
      • ✍️Швидкі відповіді
      • 📑Коди завершення
      • ⚡Інтеграції
        • 🪝Вебхуки
        • 🧩Додатки
        • 🪄AI
      • 🔔Сповіщення
      • ⚙️Налаштування облікового запису
    • 📙Мобільний застосунок NovaTalks
      • 🔐Вхід
      • 🛠️Налаштування
      • 🗨️Розмови
        • 📤Вікно управління розмовою
        • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
        • 🪪Картка Контакту
        • 🗃️Дії з розмовою
    • 🔗Підключення месенджерів
      • Підключення WhatsApp Business
      • Підключення Viber
    • ❓FAQ
      • 🔢Утилізація діалогу та розрахунок утилізації агента
      • 📞IP-телефонія
        • ⚙️Підключення IP-телефонії
        • 🎯Переваги IP-телефонії порівняно з GSM-шлюзами
        • 📲Як не втрачати клієнтів при переході з GSM-шлюза на IP-телефонію
  • 🤝Умови підтримки NovaTalks
    • 🗿Standard
    • ⭐Advanced
Powered by GitBook
On this page
  • Що таке HSM-шаблони?
  • 24-годинне вікно для спілкування
  • Відправка HSM-шаблону з NovaTalks
  • Приклади HSM-шаблонів
  • HSM-шаблон без змінних та вкладень
  • HSM-шаблон із змінними в Основному тексті
  • HSM-шаблон з використанням змінної NovaTalks
  • HSM-шаблон з Кнопкою
  • HSM-шаблон із змінними в Заголовку, Основному тексті та Кнопці
  • HSM-шаблон із вкладенням
  • HSM-шаблон Автентифікації
  1. Головна
  2. Розмови
  3. Вікно управління розмовою

HSM-шаблони в WhatsApp Business API

PreviousЗапит контактних даних клієнтаNextКартка контакту, інформація про розмову та дії з розмовою

Last updated 6 months ago

Що таке HSM-шаблони?

HSM (Highly Structured Message) шаблони - це заздалегідь погоджені з Meta типові повідомлення, які компанії можуть використовувати для початку спілкування з клієнтами через WhatsApp Business API. Повідомлення можуть містити нагадування про зустрічі, інформацію про доставку оновлення інформації про платежі і т.д.

Створення та погодження шаблону здійснюється через .

Шаблон може включати заголовок (текст або вкладення: зображення, відео, PDF-файл), основний текст з можливістю додавання змінних, нижній колонтитул та кнопки.

На даний момент не підтримується шаблони, що містять Каталог, Розташування та шаблони Автентифікації з автозаповненням (шаблони Автентифікації з можливістю копіювання коду підтримуються).


24-годинне вікно для спілкування

WhatsApp Business використовує 24-годинні сесії для обміну повідомленнями.

Коли клієнт надсилає повідомлення на ваш номер, відкривається 24-годинне вікно, протягом якого ви можете писати користувачам повідомлення у вільній формі.

Поза межами 24-годинного вікна обслуговування клієнтів ви можете надсилати лише затверджені HSM-шаблони. Як тільки клієнт відповість на повідомлення з шаблоном, відкривається нове 24-годинне вікно для спілкування.

Використання HSM-шаблонів дозволяє ініціювати діалог навіть із клієнтами, які ще не писали до компанії.


Відправка HSM-шаблону з NovaTalks

Для відправки HSM-шаблону з NovaTalks необхідно у панелі відправки повідомлень ввести текст у відповідній розмітці, що складається з кількох рядків:

  • @HSM@ - мітка, що інформує систему, що здійснюється відправка HSM-шаблону.

  • назва_шаблону|мова - назва шаблону з маленької літери з нижнім підкресленням та . Мають бути такі ж як і в конструкторі шаблонів Meta.

  • Змінні шаблону - начення змінних шаблону (якщо існують).

Якщо шаблон містить вкладення, то воно має бути прикріплене до повідомлення.

Особливості додавання змінних:

  • Якщо у шаблонні використовується декілька змінних, то кожна змінна має бути прописана з нового рядка за послідовністю, яка вказана в шаблоні.

  • Якщо у шаблоні є кнопка, що містить змінну, то значення цієї змінної має бути додано до розмітки.

  • Якщо шаблон містить змінні, а в повідомленні вони не вказані, то такий шаблон не буде відправлений.

  • Якщо шаблон містить кнопку Копіювати код, то в розмітці повідомлення для відправки з NovaTalks код повинен бути вказаний двічі: як значення змінної в основному тексті та як значення змінної для кнопки.

  • Ви можете підставляти Змінні NovaTalks. Для цього у відповідному рядку необхідно ввести дві подвійні фігурні дужки {{ після чого з’явиться перелік доступних змінних.

Після відправки шаблону, до повідомлення, що надійде клієнту, підтягнеться текст та інші елементи, з шаблону прописаного в WhatsApp Manager.

Користувач NovaTalks у вікні історії повідомлень в Conversation буде бачити його у вигляді розмітки.

Перед відправкою шаблону переконайтеся, що повідомлення не містить зайвих пробілів чи символів і чітко відповідає структурі. Інакше воно не буде доставлене.


Приклади HSM-шаблонів

HSM-шаблон без змінних та вкладень

Налаштування шаблону в Meta:

Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:

Повідомлення, що отримає клієнт:

HSM-шаблон із змінними в Основному тексті

Налаштування шаблону в Meta:

Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:

Повідомлення, що отримає клієнт:

HSM-шаблон з використанням змінної NovaTalks

Налаштування шаблону в Meta:

Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:

Повідомлення, що отримає клієнт:

HSM-шаблон з Кнопкою

Налаштування шаблону в Meta:

Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:

Повідомлення, що отримає клієнт:

HSM-шаблон із змінними в Заголовку, Основному тексті та Кнопці

Налаштування шаблону в Meta:

Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:

Повідомлення, що отримає клієнт:

HSM-шаблон із вкладенням

Налаштування шаблону в Meta:

Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:

Повідомлення, що отримає клієнт:

HSM-шаблон Автентифікації

Налаштування шаблону в Meta:

Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:

Повідомлення, що отримає клієнт:

Для зручності структуру HSM-шаблону рекомендуємо додати до .

↗️
🗨️
📤
WhatsApp Manager
код мови
Швидких відповідей