HSM-шаблони в WhatsApp Business API
Що таке HSM-шаблони?
HSM (Highly Structured Message) шаблони - це заздалегідь погоджені з Meta типові повідомлення, які компанії можуть використовувати для початку спілкування з клієнтами через WhatsApp Business API. Повідомлення можуть містити нагадування про зустрічі, інформацію про доставку оновлення інформації про платежі і т.д.
Створення та погодження шаблону здійснюється через WhatsApp Manager.
Шаблон може включати заголовок (текст або вкладення: зображення, відео, PDF-файл), основний текст з можливістю додавання змінних, нижній колонтитул та кнопки.
На даний момент не підтримується шаблони, що містять Каталог, Розташування та шаблони Автентифікації з автозаповненням (шаблони Автентифікації з можливістю копіювання коду підтримуються).
24-годинне вікно для спілкування
WhatsApp Business використовує 24-годинні сесії для обміну повідомленнями.
Коли клієнт надсилає повідомлення на ваш номер, відкривається 24-годинне вікно, протягом якого ви можете писати користувачам повідомлення у вільній формі.
Поза межами 24-годинного вікна обслуговування клієнтів ви можете надсилати лише затверджені HSM-шаблони. Як тільки клієнт відповість на повідомлення з шаблоном, відкривається нове 24-годинне вікно для спілкування.
Використання HSM-шаблонів дозволяє ініціювати діалог навіть із клієнтами, які ще не писали до компанії.
Відправка HSM-шаблону з NovaTalks
Для відправки HSM-шаблону з NovaTalks необхідно у панелі відправки повідомлень ввести текст у відповідній розмітці, що складається з кількох рядків:
@HSM@ - мітка, що інформує систему, що здійснюється відправка HSM-шаблону.
назва_шаблону|мова - назва шаблону з маленької літери з нижнім підкресленням та код мови. Мають бути такі ж як і в конструкторі шаблонів Meta.
Змінні шаблону - начення змінних шаблону (якщо існують).
Якщо шаблон містить вкладення, то воно має бути прикріплене до повідомлення.
Особливості додавання змінних:
Якщо у шаблонні використовується декілька змінних, то кожна змінна має бути прописана з нового рядка за послідовністю, яка вказана в шаблоні.
Якщо у шаблоні є кнопка, що містить змінну, то значення цієї змінної має бути додано до розмітки.
Якщо шаблон містить змінні, а в повідомленні вони не вказані, то такий шаблон не буде відправлений.
Якщо шаблон містить кнопку Копіювати код, то в розмітці повідомлення для відправки з NovaTalks код повинен бути вказаний двічі: як значення змінної в основному тексті та як значення змінної для кнопки.
Ви можете підставляти Змінні NovaTalks. Для цього у відповідному рядку необхідно ввести дві подвійні фігурні дужки {{ після чого з’явиться перелік доступних змінних.
Після відправки шаблону, до повідомлення, що надійде клієнту, підтягнеться текст та інші елементи, з шаблону прописаного в WhatsApp Manager.
Користувач NovaTalks у вікні історії повідомлень в Conversation буде бачити його у вигляді розмітки.
Перед відправкою шаблону переконайтеся, що повідомлення не містить зайвих пробілів чи символів і чітко відповідає структурі. Інакше воно не буде доставлене.
Для зручності структуру HSM-шаблону рекомендуємо додати до Швидких відповідей.
Приклади HSM-шаблонів
HSM-шаблон без змінних та вкладень
Налаштування шаблону в Meta:
Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:
Повідомлення, що отримає клієнт:
HSM-шаблон із змінними в Основному тексті
Налаштування шаблону в Meta:
Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:
Повідомлення, що отримає клієнт:
HSM-шаблон з використанням змінної NovaTalks
Налаштування шаблону в Meta:
Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:
Повідомлення, що отримає клієнт:
HSM-шаблон з Кнопкою
Налаштування шаблону в Meta:
Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:
Повідомлення, що отримає клієнт:
HSM-шаблон із змінними в Заголовку, Основному тексті та Кнопці
Налаштування шаблону в Meta:
Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:
Повідомлення, що отримає клієнт:
HSM-шаблон із вкладенням
Налаштування шаблону в Meta:
Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:
Повідомлення, що отримає клієнт:
HSM-шаблон Автентифікації
Налаштування шаблону в Meta:
Розмітка шаблону для відправки в NovaTalks:
Повідомлення, що отримає клієнт:
Last updated