🗨️Розмови
Last updated
Last updated
На сторінці Розмови відображаються всі розмови, які відповідають встановленому фільтру.
Фільтри розмов по:
типу призначеного
статусу розмови
каналу
команді
Іконка месенджеру, з якого клієнт написав повідомлення.
Назва каналу.
Ім’я клієнта.
Теги розмови.
Прийняття/відхилення розмови - відображається у випадку призначення розмови на залогіненого агента та якщо для Команди чи для Каналу розмови (у випадку, якщо розмова не призначена на Команду) відключено налаштування Автовідповіді.
Якщо агент відхиляє розмову або не приймає її в заданий Таймаут, то Розмова повертається на початок черги призначеної Команди, а агент переходить в статус Зайнятий сабстатус Not responding. Нові Розмови не розподіляються на агента, доки він не перейде в статус Онлайн.
При кліку на Розмову відкривається Вікно переписки розмови.
Діалоги з типом розмови Дзвінок доступні лише для перегляду.
Діалоги з типом розмови Електронна пошта - не відображаються.
Щоб скинути фільтри необхідно натиснути .