🗨️Розмови

На сторінці Розмови відображаються всі розмови, які відповідають встановленому фільтру.

  1. Фільтри розмов по:

    • типу призначеного

    • статусу розмови

    • каналу

    • команді

Щоб скинути фільтри необхідно натиснути .

  1. Іконка месенджеру, з якого клієнт написав повідомлення.

  2. Назва каналу.

  3. Ім’я клієнта.

  4. Теги розмови.

  5. Прийняття/відхилення розмови - відображається у випадку призначення розмови на залогіненого агента та якщо для Команди чи для Каналу розмови (у випадку, якщо розмова не призначена на Команду) відключено налаштування Автовідповіді.

При кліку на Розмову відкривається Вікно переписки розмови.

  1. Новий діалог - за допомогою даної функції агенти можуть першими писати/дзвонити новому клієнту без створення/пошуку контакту

Last updated