💬Новий діалог

За допомогою функції Новий діалог агенти можуть першими писати новому клієнту.

Для того, щоб надіслати повідомлення першому необхідно обрати Мессенджер, через який бажаєте здійснити відправку та заповнити обов’язкові поля, передбачені для відправки з цього мессенджеру.

Починати взаємодію першим з новими клієнтами можна з наступних каналів:

  • API канал (доступно для месенджерів WhatsApp та Telegram)

  • Номерний Telegram

  • Номерний Viber


Написати першим в WhatsApp web api

Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp web api необхідно заповнити наступні поля:

  1. Номер телефону - номер, на який буде здійснено дзвінок.

  2. Повідомлення

Додатково можна обрати:

  1. Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.


Написати першим в WhatsApp Business

Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp Business необхідно заповнити наступні поля:

  1. Номер телефону - номер, на який буде здійснено дзвінок.

  2. Повідомлення

Додатково можна обрати:

  1. Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.

WhatsApp Business використовує 24-годинні сесії для обміну повідомленнями.

Коли клієнт надсилає повідомлення на ваш номер, відкривається 24-годинне вікно, протягом якого ви можете писати користувачам повідомлення у вільній формі.

Поза межами 24-годинного вікна обслуговування клієнтів ви можете надсилати лише затверджені HSM-шаблони. Як тільки клієнт відповість на повідомлення з шаблоном, відкривається нове 24-годинне вікно для спілкування.


Написати першим в Telegram

Для того, щоб написати клієнту першому в Telegram необхідно заповнити наступні поля:

  1. Контактні дані - номером телефону, ім'я користувача або ChatID

Ім'я користувача в телеграм, що починатися з @.

ChatID можна знайти в Розмови в розділі Інформація про розмову.

  1. Повідомлення

Додатково можна обрати:

  1. Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.

  3. Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.

Якщо Номерний Telegram підключений підключений через API Канал, то поле Номер телефону відправника відображатись не буде


Написати першим в Viber

Для того, щоб написати клієнту першому в Viber необхідно заповнити наступні поля:

  1. Номер телефону - номер, на який буде здійснено дзвінок.

  2. Повідомлення

Додатково можна обрати:

  1. Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.

  3. Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.

Last updated