База знань NovaTalks
UA
  • ↗️Головна
    • 🔐Вхід
    • 🧑‍🔧Налаштування профілю
    • 🗨️Розмови
      • 📄Список розмов
      • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
      • 📤Вікно управління розмовою
        • 🪄АІ Асистент
        • 📱Запит контактних даних клієнта
        • HSM-шаблони в WhatsApp Business API
      • 🪪Картка контакту, інформація про розмову та дії з розмовою
        • 📬Новий діалог з контакту
      • ➕Панель додатків
        • 📞NovaTalks Phone
        • 🎥Web-Call
      • 💬Новий діалог
    • 📒Контакти
    • 📈Звіти
      • ⏱️Онлайн звіти
        • ✅Звіт Статуси агентів
        • 👥Звіт Огляд агентів
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Огляд команд
        • 📥Звіт Огляд каналів
      • 🕒Історичні звіти
        • 👥Звіт Агенти огляд Sum
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Команди огляд Sum
        • 📥Звіт Канали огляд Sum
        • 🟢Звіт Агенти доступність Sum
        • 😊Звіт Агенти оцінка якості Sum
        • 🆗Звіт Агенти доступність Detail
        • 🤩Звіт Оцінка якості Detail
        • 💬Звіт Діалоги Detail
        • 💭Звіт Повідомлення Detail
        • 🏷️Звіт Теги Detail
    • 🔔Вихідні кампанії
      • 📤Кампанії
      • 📄Списки контактів
      • 🔁Контроль спроб
      • ⚙️Налаштування Дайлера
    • 🛠️Налаштування
      • 👥Агенти
      • 🧑‍🤝‍🧑Команди
      • 📥Канали
        • 💻Онлайн чат та віджет на сайті
        • ⛓️API канал
        • 📧Email
          • Налаштування OAuth додатку для Gmail
          • Налаштування OAuth додатку для Outlook і Microsoft 365
        • 🤳Дзвінки
        • Номерний Telegram
          • ⚠️Обмеження та ліміти
        • Номерний Viber
          • ⚠️Обмеження та ліміти
      • 🌟Навики
      • 🔐Ролі & Дозволи
        • 🔑Дозволи: перелік і опис
        • 👩‍💻Дозволи стандартних ролей
      • 🏷️Теги
      • 📝Кастомні атрибути
      • 📆Календарі
      • 🤖Чат-боти
      • 🔌Автоматизація
      • 🛞Макроси
        • 🪄Макроси AI
        • 📱Макроси запиту контактних даних клієнта
      • ✍️Швидкі відповіді
      • 📑Коди завершення
      • ⚡Інтеграції
        • 🪝Вебхуки
        • 🧩Додатки
        • 🪄AI
      • 🔔Сповіщення
      • ⚙️Налаштування облікового запису
    • 📙Мобільний застосунок NovaTalks
      • 🔐Вхід
      • 🛠️Налаштування
      • 🗨️Розмови
        • 📤Вікно управління розмовою
        • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
        • 🪪Картка Контакту
        • 🗃️Дії з розмовою
        • 💬Новий діалог
    • 🔗Підключення месенджерів
      • Підключення WhatsApp Business
      • Підключення Viber
    • ❓FAQ
      • 🔢Утилізація діалогу та розрахунок утилізації агента
      • 📞IP-телефонія
        • ⚙️Підключення IP-телефонії
        • 🎯Переваги IP-телефонії порівняно з GSM-шлюзами
        • 📲Як не втрачати клієнтів при переході з GSM-шлюза на IP-телефонію
  • 🤝Умови підтримки NovaTalks
    • 🗿Standard
    • ⭐Advanced
Powered by GitBook
On this page
  • Написати першим в WhatsApp web api
  • Написати першим в WhatsApp Business
  • Написати першим в Telegram
  • Написати першим в Viber
  1. Головна
  2. Мобільний застосунок NovaTalks
  3. Розмови

Новий діалог

PreviousДії з розмовоюNextПідключення месенджерів

Last updated 8 days ago

За допомогою функції Новий діалог агенти можуть першими писати новому клієнту.

Для того, щоб надіслати повідомлення першому необхідно обрати Мессенджер, через який бажаєте здійснити відправку та заповнити обов’язкові поля, передбачені для відправки з цього мессенджеру.

Починати взаємодію першим з новими клієнтами можна з наступних каналів:

  • API канал (доступно для месенджерів WhatsApp та Telegram)

  • Номерний Telegram

  • Номерний Viber

Опція доступна лише якщо існує канал, з якого можна писати першим новому клієнту (для цього в налаштуваннях необхідно активувати опцію Можна писати першим новому клієнту).


Написати першим в WhatsApp web api

Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp web api необхідно заповнити наступні поля:

  1. Номер телефону - номер, на який буде здійснено дзвінок.

  2. Повідомлення

Додатково можна обрати:

  1. Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.


Написати першим в WhatsApp Business

Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp Business необхідно заповнити наступні поля:

  1. Номер телефону - номер, на який буде здійснено дзвінок.

  2. Повідомлення

Додатково можна обрати:

  1. Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.

WhatsApp Business використовує 24-годинні сесії для обміну повідомленнями.

Коли клієнт надсилає повідомлення на ваш номер, відкривається 24-годинне вікно, протягом якого ви можете писати користувачам повідомлення у вільній формі.


Написати першим в Telegram

Для того, щоб написати клієнту першому в Telegram необхідно заповнити наступні поля:

  1. Контактні дані - номером телефону, ім'я користувача або ChatID

Ім'я користувача в телеграм, що починатися з @.

ChatID можна знайти в Розмови в розділі Інформація про розмову.

  1. Повідомлення

Додатково можна обрати:

  1. Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.

  3. Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.

Якщо Номерний Telegram підключений підключений через API Канал, то поле Номер телефону відправника відображатись не буде


Написати першим в Viber

Для того, щоб написати клієнту першому в Viber необхідно заповнити наступні поля:

  1. Номер телефону - номер, на який буде здійснено дзвінок.

  2. Повідомлення

Додатково можна обрати:

  1. Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення

  2. Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.

  3. Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.

Поза межами 24-годинного вікна обслуговування клієнтів ви можете надсилати лише затверджені . Як тільки клієнт відповість на повідомлення з шаблоном, відкривається нове 24-годинне вікно для спілкування.

↗️
📙
🗨️
💬
HSM-шаблони
Каналу