Новий діалог
Last updated
Last updated
За допомогою функції Новий діалог агенти можуть першими писати новому клієнту.
Для того, щоб надіслати повідомлення першому необхідно обрати Мессенджер, через який бажаєте здійснити відправку та заповнити обов’язкові поля, передбачені для відправки з цього мессенджеру.
Починати взаємодію першим з новими клієнтами можна з наступних каналів:
API канал (доступно для месенджерів WhatsApp та Telegram)
Номерний Telegram
Номерний Viber
Опція доступна лише якщо існує канал, з якого можна писати першим новому клієнту (для цього в налаштуваннях необхідно активувати опцію Можна писати першим новому клієнту).
Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp web api необхідно заповнити наступні поля:
Номер телефону - номер, на який буде здійснено дзвінок.
Повідомлення
Додатково можна обрати:
Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення
Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.
Для того, щоб написати клієнту першим в WhatsApp Business необхідно заповнити наступні поля:
Номер телефону - номер, на який буде здійснено дзвінок.
Повідомлення
Додатково можна обрати:
Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення
Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.
Для того, щоб написати клієнту першому в Telegram необхідно заповнити наступні поля:
Контактні дані - номером телефону, ім'я користувача або ChatID
Повідомлення
Додатково можна обрати:
Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення
Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.
Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.
Для того, щоб написати клієнту першому в Viber необхідно заповнити наступні поля:
Номер телефону - номер, на який буде здійснено дзвінок.
Повідомлення
Додатково можна обрати:
Канал - канал, з якого здійснювати відправку повідомлення
Команда - команда в рамках якої необхідно здійснити вихідний діалог.
Номер телефону відправника - номер телефону з якого буде здійснюватись відправка.
Поза межами 24-годинного вікна обслуговування клієнтів ви можете надсилати лише затверджені . Як тільки клієнт відповість на повідомлення з шаблоном, відкривається нове 24-годинне вікно для спілкування.