🔁Контроль спроб

Підрозділ Контроль спроб призначений для налаштування управління спробами. Використовується у випадку неуспішного здійснення вихідної інтеракції (наприклад, невдалось відправити, розмова знаходиться у статусі Відкрита тощо) для планування наступних спроб або закриття контакту.

  1. Назва контролю спроб

  2. Максимальна кількість спроб по:

  • контакту - кількість спроб, які система може здійснити по всім одиницям зв'язку контакту

  • розмові - кількість спроб, які система може здійснити в рамках однієї розмови контакту

  • соцмережам - кількість спроб, які система може здійснити по всім одиницям зв'язку контакту з типом соцмережі

  • електронній пошті - кількість спроб, які система може здійснити по всім одиницям зв'язку контакту з типом електронна пошта

  • дзвінка - кількість спроб, які система може здійснити по всім одиницям зв'язку контакту з типом дзвінок

  1. Мінімальний час для наступної спроби, хв – мінімальна кількість часу (хв) після якого може бути здійснена повторна спроба вихідної активності.

  2. Контроль спроб для категорій завершення вихідної активності - налаштування спроб в залежності від типу завершення вихідної активності. Наприклад, для типу завершення busy (розмова знаходиться в статусі Відкрита) можна налаштувати свою максимальну кількість спроб та час наступної спроби. Дані налаштування необов'язкові для заповнення та зазвичай використовуються для типу розмов - Дзвінок.

Last updated