Контроль спроб
Last updated
Last updated
Підрозділ Контроль спроб призначений для налаштування управління спробами. Використовується у випадку неуспішного здійснення вихідної інтеракції (наприклад, невдалось відправити, розмова знаходиться у статусі Відкрита тощо) для планування наступних спроб або закриття контакту.
Назва контролю спроб
Максимальна кількість спроб по:
контакту - кількість спроб, які система може здійснити по всім одиницям зв'язку контакту
розмові - кількість спроб, які система може здійснити в рамках однієї розмови контакту
соцмережам - кількість спроб, які система може здійснити по всім одиницям зв'язку контакту з типом соцмережі
електронній пошті - кількість спроб, які система може здійснити по всім одиницям зв'язку контакту з типом електронна пошта
дзвінка - кількість спроб, які система може здійснити по всім одиницям зв'язку контакту з типом дзвінок
Мінімальний час для наступної спроби, хв – мінімальна кількість часу (хв) після якого може бути здійснена повторна спроба вихідної активності.
Контроль спроб для категорій завершення вихідної активності - налаштування спроб в залежності від типу завершення вихідної активності. Наприклад, для типу завершення busy (розмова знаходиться в статусі Відкрита) можна налаштувати свою максимальну кількість спроб та час наступної спроби. Дані налаштування необов'язкові для заповнення та зазвичай використовуються для типу розмов - Дзвінок.