🧑‍🔧Налаштування профілю

Статуси і сабстатуси користувача

Статус дозволяє зрозуміти чи користувач доступний для прийняття діалогу чи не доступний і по якій причині.

При вході в систему статус користувача за замовчуванням - Зайнятий System

В системі існують такі статуси та сабстатуси:

  1. Онлайн – користувач в системі та готовий опрацьовувати діалоги

  • Idle – агент в простої, не призначено жодної розмови.

  • Interacting – агент в роботі, призначена хоча б 1 розмова.

Сабстатус для статусу Онлайн обирається автоматично системою, в залежності чи є призначені розмови на агента.

  1. Зайнятий - користувач в системі, але не готовий опрацьовувати діалоги

  • System - (системний) сабстатус, в який автоматично переходить користувач при вході в систему.

  • Not responding - (системний) сабстатус, в який автоматично переходить користувач, якщо він не відповідає (не приймає) розмову протягом Таймауту сповіщення.

  • Інші сабстатуси створені користувачами (Детальніше - Налаштування Сабстатусів)

При переході в статус Зайнятий користувачу необхідно обрати сабстатус – причину переходу, наприклад, перерва, обід, тощо.

В системні сабстатуси система переводить автоматично при виникненні визначених подій, наприклад, якщо агент не прийняв розмову система автоматично переведе його в Зайнятий Not Responding.

  1. Offline - не в системі. Статус недоступний для вибору. Користувач переходить в нього автоматично при виході з системи.


Гарячі клавіші

Гарячі клавіші використовуються для частих операцій.

Доступні такі гарячі клавіші:

  • Відкрити розмову

  • Відкрити вікно для відкладення розмови

  • Перейти до панелі керування контактами

  • Перейти до налаштувань

  • Завершити розмову

  • Перейти до панелі керування діалогами

  • Перейти до бічної панелі звітів


Налаштування профілю

На вкладці Налаштування профілю користувач може встановити особистий аватар, змінити особисті відомості, пароль, контролювати доступ з інших пристроїв та скопіювати ключ доступу.

Профіль

  • Зображення профілю

  • Ваше повне ім'я

  • Ім'я для відображення - ім'я, яке буде відображатись в онлайн чаті, наприклад: Оператор 1

  • Ваш email - адреса електронної пошти, яка використовується для входу в NovaTalks

  • Мова сайту

  • Часовий пояс

Пароль

  • Поточний пароль

  • Новий пароль

  • Підтвердіть новий пароль

Пристрої

На вкладці Пристрої користувач може контролювати доступ до свого облікового запису, переглядаючи детальну інформацію про кожну активну сесію та завершуючи непотрібні або підозрілі сесії.

  • активна сесія на поточному пристрої

  • активна сесія на іншому пристрої з можливістю завершення сесії

Користувач може здійснювати логін тільки один раз з одного типу пристрою

Ключ доступу

  • Ключ доступу - ключ, який можна використовувати при створенні API-інтеграції


Вихід з NovaTalks

Опція для виходу з системи.

Last updated