🧑🔧Налаштування профілю
Last updated
Last updated
Статус дозволяє зрозуміти чи користувач доступний для прийняття діалогу чи не доступний і по якій причині.
При вході в систему статус користувача за замовчуванням - Зайнятий System
Для того, щоб на користувача автоматично призначались діалоги необхідно перейти в статус Онлайн
В системі існують такі статуси та сабстатуси:
Онлайн – користувач в системі та готовий опрацьовувати діалоги
Idle – агент в простої, не призначено жодної розмови.
Interacting – агент в роботі, призначена хоча б 1 розмова.
Сабстатус для статусу Онлайн обирається автоматично системою, в залежності чи є призначені розмови на агента.
Зайнятий - користувач в системі, але не готовий опрацьовувати діалоги
System - (системний) сабстатус, в який автоматично переходить користувач при вході в систему.
Not responding - (системний) сабстатус, в який автоматично переходить користувач, якщо він не відповідає (не приймає) розмову протягом Таймауту сповіщення.
Інші сабстатуси створені користувачами (Детальніше - Налаштування Сабстатусів)
При переході в статус Зайнятий користувачу необхідно обрати сабстатус – причину переходу, наприклад, перерва, обід, тощо.
В системні сабстатуси система переводить автоматично при виникненні визначених подій, наприклад, якщо агент не прийняв розмову система автоматично переведе його в Зайнятий Not Responding.
Offline - не в системі. Статус недоступний для вибору. Користувач переходить в нього автоматично при виході з системи.
Гарячі клавіші використовуються для частих операцій.
Доступні такі гарячі клавіші:
Відкрити розмову
Відкрити вікно для відкладення розмови
Перейти до панелі керування контактами
Перейти до налаштувань
Завершити розмову
Перейти до панелі керування діалогами
Перейти до бічної панелі звітів
На вкладці Налаштування профілю користувач може встановити особистий аватар, змінити особисті відомості, пароль, контролювати доступ з інших пристроїв та скопіювати ключ доступу.
Зображення профілю
Ваше повне ім'я
Ім'я для відображення - ім'я, яке буде відображатись в онлайн чаті, наприклад: Оператор 1
Ваш email - адреса електронної пошти, яка використовується для входу в NovaTalks
Мова сайту
Часовий пояс
Поточний пароль
Новий пароль
Підтвердіть новий пароль
На вкладці Пристрої користувач може контролювати доступ до свого облікового запису, переглядаючи детальну інформацію про кожну активну сесію та завершуючи непотрібні або підозрілі сесії.
активна сесія на поточному пристрої
активна сесія на іншому пристрої з можливістю завершення сесії
Користувач може здійснювати логін тільки один раз з одного типу пристрою
Ключ доступу - ключ, який можна використовувати при створенні API-інтеграції
Опція для виходу з системи.
Для вірного підрахунку статистики перебування в статусах важливо після завершення робочого дня виходити з системи.
Після виходу з системи статус агента автоматично змінюється на Offline.