База знань NovaTalks
UA
  • ↗️Головна
    • 🔐Вхід
    • 🧑‍🔧Налаштування профілю
    • 🗨️Розмови
      • 📄Список розмов
      • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
      • 📤Вікно управління розмовою
        • 🪄АІ Асистент
        • 📱Запит контактних даних клієнта
        • HSM-шаблони в WhatsApp Business API
      • 🪪Картка контакту, інформація про розмову та дії з розмовою
        • 📬Новий діалог
      • ➕Панель додатків
        • 📞NovaTalks Phone
        • 🎥Web-Call
    • 📒Контакти
    • 📈Звіти
      • ⏱️Онлайн звіти
        • ✅Звіт Статуси агентів
        • 👥Звіт Огляд агентів
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Огляд команд
        • 📥Звіт Огляд каналів
      • 🕒Історичні звіти
        • 👥Звіт Агенти огляд Sum
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Команди огляд Sum
        • 📥Звіт Канали огляд Sum
        • 🟢Звіт Агенти доступність Sum
        • 😊Звіт Агенти оцінка якості Sum
        • 🆗Звіт Агенти доступність Detail
        • 🤩Звіт Оцінка якості Detail
        • 💬Звіт Діалоги Detail
        • 💭Звіт Повідомлення Detail
        • 🏷️Звіт Теги Detail
    • 🔔Вихідні кампанії
      • 📤Кампанії
      • 📄Списки контактів
      • 🔁Контроль спроб
      • ⚙️Налаштування Дайлера
    • 🛠️Налаштування
      • 👥Агенти
      • 🧑‍🤝‍🧑Команди
      • 📥Канали
        • 💻Онлайн чат та віджет на сайті
        • ⛓️API канал
        • 📧Email
        • 🤳Дзвінки
        • Номерний Telegram
          • ⚠️Обмеження та ліміти
        • Номерний Viber
          • ⚠️Обмеження та ліміти
      • 🌟Навики
      • 🏷️Теги
      • 📝Кастомні атрибути
      • 📆Календарі
      • 🤖Чат-боти
      • 🔌Автоматизація
      • 🛞Макроси
        • 🪄Макроси AI
        • 📱Макроси запиту контактних даних клієнта
      • ✍️Швидкі відповіді
      • 📑Коди завершення
      • ⚡Інтеграції
        • 🪝Вебхуки
        • 🧩Додатки
        • 🪄AI
      • 🔔Сповіщення
      • ⚙️Налаштування облікового запису
    • 📙Мобільний застосунок NovaTalks
      • 🔐Вхід
      • 🛠️Налаштування
      • 🗨️Розмови
        • 📤Вікно управління розмовою
        • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
        • 🪪Картка Контакту
        • 🗃️Дії з розмовою
    • 🔗Підключення месенджерів
      • Підключення WhatsApp Business
      • Підключення Viber
    • ❓FAQ
      • 🔢Утилізація діалогу та розрахунок утилізації агента
      • 📞IP-телефонія
        • ⚙️Підключення IP-телефонії
        • 🎯Переваги IP-телефонії порівняно з GSM-шлюзами
        • 📲Як не втрачати клієнтів при переході з GSM-шлюза на IP-телефонію
  • 🤝Умови підтримки NovaTalks
    • 🗿Standard
    • ⭐Advanced
Powered by GitBook
On this page
  • Статуси і сабстатуси користувача
  • Гарячі клавіші
  • Налаштування профілю
  • Профіль
  • Пароль
  • Пристрої
  • Ключ доступу
  • Вихід з NovaTalks
  1. Головна

Налаштування профілю

PreviousВхідNextРозмови

Last updated 6 months ago

Статуси і сабстатуси користувача

Статус дозволяє зрозуміти чи користувач доступний для прийняття діалогу чи не доступний і по якій причині.

При вході в систему статус користувача за замовчуванням - Зайнятий System

Для того, щоб на користувача автоматично призначались діалоги необхідно перейти в статус Онлайн

В системі існують такі статуси та сабстатуси:

  1. Онлайн – користувач в системі та готовий опрацьовувати діалоги

  • Idle – агент в простої, не призначено жодної розмови.

  • Interacting – агент в роботі, призначена хоча б 1 розмова.

Сабстатус для статусу Онлайн обирається автоматично системою, в залежності чи є призначені розмови на агента.

  1. Зайнятий - користувач в системі, але не готовий опрацьовувати діалоги

  • System - (системний) сабстатус, в який автоматично переходить користувач при вході в систему.

  • Not responding - (системний) сабстатус, в який автоматично переходить користувач, якщо він не відповідає (не приймає) розмову протягом Таймауту сповіщення.

При переході в статус Зайнятий користувачу необхідно обрати сабстатус – причину переходу, наприклад, перерва, обід, тощо.

В системні сабстатуси система переводить автоматично при виникненні визначених подій, наприклад, якщо агент не прийняв розмову система автоматично переведе його в Зайнятий Not Responding.

  1. Offline - не в системі. Статус недоступний для вибору. Користувач переходить в нього автоматично при виході з системи.


Гарячі клавіші

Гарячі клавіші використовуються для частих операцій.

Доступні такі гарячі клавіші:

  • Відкрити розмову

  • Відкрити вікно для відкладення розмови

  • Перейти до панелі керування контактами

  • Перейти до налаштувань

  • Завершити розмову

  • Перейти до панелі керування діалогами

  • Перейти до бічної панелі звітів


Налаштування профілю

На вкладці Налаштування профілю користувач може встановити особистий аватар, змінити особисті відомості, пароль, контролювати доступ з інших пристроїв та скопіювати ключ доступу.

Профіль

  • Зображення профілю

  • Ваше повне ім'я

  • Ім'я для відображення - ім'я, яке буде відображатись в онлайн чаті, наприклад: Оператор 1

  • Ваш email - адреса електронної пошти, яка використовується для входу в NovaTalks

  • Мова сайту

  • Часовий пояс

Пароль

  • Поточний пароль

  • Новий пароль

  • Підтвердіть новий пароль

Пристрої

На вкладці Пристрої користувач може контролювати доступ до свого облікового запису, переглядаючи детальну інформацію про кожну активну сесію та завершуючи непотрібні або підозрілі сесії.

  • активна сесія на поточному пристрої

  • активна сесія на іншому пристрої з можливістю завершення сесії

Користувач може здійснювати логін тільки один раз з одного типу пристрою

Ключ доступу

  • Ключ доступу - ключ, який можна використовувати при створенні API-інтеграції


Вихід з NovaTalks

Опція для виходу з системи.

Для вірного підрахунку статистики перебування в статусах важливо після завершення робочого дня виходити з системи.

Після виходу з системи статус агента автоматично змінюється на Offline.

Інші сабстатуси створені користувачами (Детальніше - )

↗️
🧑‍🔧
Налаштування Сабстатусів