База знань NovaTalks
UA
  • ↗️Головна
    • 🔐Вхід
    • 🧑‍🔧Налаштування профілю
    • 🗨️Розмови
      • 📄Список розмов
      • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
      • 📤Вікно управління розмовою
        • 🪄АІ Асистент
        • 📱Запит контактних даних клієнта
        • HSM-шаблони в WhatsApp Business API
      • 🪪Картка контакту, інформація про розмову та дії з розмовою
        • 📬Новий діалог
      • ➕Панель додатків
        • 📞NovaTalks Phone
        • 🎥Web-Call
    • 📒Контакти
    • 📈Звіти
      • ⏱️Онлайн звіти
        • ✅Звіт Статуси агентів
        • 👥Звіт Огляд агентів
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Огляд команд
        • 📥Звіт Огляд каналів
      • 🕒Історичні звіти
        • 👥Звіт Агенти огляд Sum
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Команди огляд Sum
        • 📥Звіт Канали огляд Sum
        • 🟢Звіт Агенти доступність Sum
        • 😊Звіт Агенти оцінка якості Sum
        • 🆗Звіт Агенти доступність Detail
        • 🤩Звіт Оцінка якості Detail
        • 💬Звіт Діалоги Detail
        • 💭Звіт Повідомлення Detail
        • 🏷️Звіт Теги Detail
    • 🔔Вихідні кампанії
      • 📤Кампанії
      • 📄Списки контактів
      • 🔁Контроль спроб
      • ⚙️Налаштування Дайлера
    • 🛠️Налаштування
      • 👥Агенти
      • 🧑‍🤝‍🧑Команди
      • 📥Канали
        • 💻Онлайн чат та віджет на сайті
        • ⛓️API канал
        • 📧Email
        • 🤳Дзвінки
        • Номерний Telegram
          • ⚠️Обмеження та ліміти
        • Номерний Viber
          • ⚠️Обмеження та ліміти
      • 🌟Навики
      • 🏷️Теги
      • 📝Кастомні атрибути
      • 📆Календарі
      • 🤖Чат-боти
      • 🔌Автоматизація
      • 🛞Макроси
        • 🪄Макроси AI
        • 📱Макроси запиту контактних даних клієнта
      • ✍️Швидкі відповіді
      • 📑Коди завершення
      • ⚡Інтеграції
        • 🪝Вебхуки
        • 🧩Додатки
        • 🪄AI
      • 🔔Сповіщення
      • ⚙️Налаштування облікового запису
    • 📙Мобільний застосунок NovaTalks
      • 🔐Вхід
      • 🛠️Налаштування
      • 🗨️Розмови
        • 📤Вікно управління розмовою
        • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
        • 🪪Картка Контакту
        • 🗃️Дії з розмовою
    • 🔗Підключення месенджерів
      • Підключення WhatsApp Business
      • Підключення Viber
    • ❓FAQ
      • 🔢Утилізація діалогу та розрахунок утилізації агента
      • 📞IP-телефонія
        • ⚙️Підключення IP-телефонії
        • 🎯Переваги IP-телефонії порівняно з GSM-шлюзами
        • 📲Як не втрачати клієнтів при переході з GSM-шлюза на IP-телефонію
  • 🤝Умови підтримки NovaTalks
    • 🗿Standard
    • ⭐Advanced
Powered by GitBook
On this page
  1. Головна

Звіти

PreviousКонтактиNextОнлайн звіти

Last updated 11 months ago

Аналізуйте ефективність роботи КЦ в NovaTalks завдяки онлайн та історичним звітам.

Можливості:

  1. Завантаження звіту - якщо вам потрібно детальніше дослідити дані зі звітів, ви можете легко завантажити їх у CSV або XLSX форматі, натиснувши на кнопку "Завантажити звіт" у верхньому правому кутку вікна звіту та обравши бажаний формат.

Здійснюється з врахуванням фільтрів, які були обрані в налаштуваннях звіту.

  1. Сортування по колонці - дозволяє впорядковувати дані у звіті за вибраною колонкою по спаданню/зростанню.

  2. Фільтр по колонці - дозволяє відфільтровувати дані у звіті за обраними значеннями у колонці.

  3. Конфігурація статистики - дозволяє додавати або видаляти параметри для відображення у звіті.

Для Конфігурації статистики, у верхньому правому кутку заголовка таблиці звіту натисніть кнопку .

Після цього відкриється вікно з параметрами конфігурації, де будуть відображатись Обрані та Доступні поля для вибору.

  • Доступні - це параметри, які не додані для відображення у звіті. Щоб додати параметр до звіту, виберіть його та використайте стрілку "вправо", щоб перемістити його у розділ "Обрані".

  • Обрані - це параметри, які додані для відображення у звіті. Щоб приховати параметр, виберіть його та використайте стрілку "вліво", щоб перемістити його у розділ "Доступні".

У полі Обрані параметри відображаються в тому порядку, у якому вони будуть представлені у звіті.

Щоб змінити порядок розміщення параметру, виберіть параметр та натисніть на стрілку вгору, щоб перемістити його на одну позицію вище, або вниз, щоб перемістити його на одну позицію нижче.

↗️
📈
⏱️Онлайн звіти
🕒Історичні звіти