👥Звіт Агенти огляд Sum

Агенти огляд Sum – це звіт, який відображає основні показники продуктивності оператора в розрізі обраного інтервалу, команди та каналу.

Фільтрація

Загальні фільтри звіту - дозволяють обрати 1 або декілька можливих значень параметру із списку:

  • Інтервал - фільтрація по інтервалу

  • Дата/час - фільтрація по часу

  • Оберіть агентів - фільтрація по агентам

  • Оберіть команди – фільтрація по командам

  • Оберіть канали – фільтрація по каналам

Показники

Перелік показників, які доступні для відображення в звіті:

ПараметрОпис

Дата/Час

Дата та час початку інтервалу

Агент

Імя оператора

ID агента

ID оператора

Канал

Назва Inbox

ID каналу

Inbox ID

Команда

Назва Team

ID команди

Team ID

Призначені

Кількість призначених діалогів на агента

Прийняті

Кількість прийнятих діалогів агентом

Опрацьовані

Кількість опрацьованих діалогів агентом

Не прийняті

Кількість разів агент не прийняв або відхилив діалог

Переведені

Кількість разів агент перевів діалог на іншого агента/тім

Вихідні

Кількість діалогів ініційованих агентом

Кількість діалогів, в яких була відповідь від агента в рамках його призначення.

Показник розраховується тільки для вхідних діалогів (тобто якщо ініціатором діалогу був агент, показник буде пустим).

Агент приймав участь

Кількість діалогів, в яких оператор приймав участь – написав хоча б 1 повідомлення в діалог

Завершено

Кількість діалогів, які були завершені і останнє призначення в діалозі було на агента

Сума швидкості першої відповіді оператора.

Швидкість першої відповіді оператора розраховується як час між призначенням діалогу на агента і до його першої відповіді. Показник розраховується тільки для вхідних діалогів (тобто якщо ініціатором діалогу був агент, показник буде пустим).

Середня швидкість першої відповіді оператора.

Швидкість першої відповіді оператора розраховується як час між призначенням діалогу на агента і до його першої відповіді. Показник розраховується тільки для вхідних діалогів (тобто якщо ініціатором діалогу був агент, показник буде пустим).

Сума швидкості відповідей оператора.

Швидкість відповіді оператора розраховується як час між парами повідомлень "агент-клієнт".

Середня швидкість розрахується як сума часу для кожної пари повідомлень "агент-клієнт" поділити на кількість таких пар.

Середня швидкість відповіді оператора.

Швидкість відповіді оператора розраховується як час між парами повідомлень "агент-клієнт".

Середня швидкість розрахується як сума часу для кожної пари повідомлень "агент-клієнт" поділити на кількість таких пар.

Загальна сума пар «повідомлення клієнта-відповідь оператора»

Середня кількість пар «повідомлення клієнта-відповідь оператора» на діалог

Загальна кількість вхідних повідомлень від клієнта під час призначення даного агента

Середня кількість вхідних повідомлень від клієнта на 1 діалог під час призначення даного агента

Загальна кількість вихідних повідомлень від агента під час призначення даного агента

Середня кількість вихідних повідомлень від агента на 1 діалог під час призначення даного агента

Тривалість діалогів на агенті

Загальна тривалість діалогів, коли даний агент був призначений до діалогу

Avg тривалість діалогу на агенті

Середня тривалість діалогу, коли даний агент був призначений до діалогу

На боті, час

Загальна тривалість перебування діалогу в статусі на боті (pending), коли даний агент був до нього призначений

Avg на боті, час

Середня тривалість перебування діалогу в статусі на боті (pending), коли даний агент був до нього призначений

На боті #

Кількість діалогів, які хоч раз переходили в статус на боті (pending), коли даний агент був до нього призначений

Відкладено, час

Загальна тривалість перебування діалогу в статусі відкладено (snoozed), коли даний агент був до нього призначений

Avg відкладено, час

Середня тривалість перебування діалогу в статусі відкладено (snoozed), коли даний агент був до нього призначений

Відкладено #

Кількість діалогів, які хоч раз переходили в статус відкладено (snoozed), коли даний агент був до нього призначений

В розмові з агентом, час

Загальна тривалість перебування діалогу в сабстатусі в розмові з агентом (interacting), коли даний агент був до нього призначений

Avg в розмові з агентом, час

Середня тривалість перебування діалогу в сабстатусі в розмові з агентом (interacting), коли даний агент був до нього призначений

В розмові з агентом #

Кількість діалогів, які хоч раз переходили в сабстатус в розмові з агентом (interacting), коли даний агент був до нього призначений

Очікує прийняття, час

Загальна тривалість перебування діалогу в сабстатусі очікує прийняття (alerting), коли даний агент був до нього призначений

Avg очікує прийняття, час

Середня тривалість перебування діалогу в сабстатусі очікує прийняття (alerting), коли даний агент був до нього призначений

Очікує прийняття #

Кількість діалогів, які хоч раз переходили в сабстатус очікує прийняття (alerting), коли даний агент був до нього призначений

Поствизовна обробка, час

Загальна тривалість перебування діалогу в сабстатусі поствизовна обробка (acw), коли даний агент був до нього призначений

Avg поствизовна обробка, час

Середня тривалість перебування діалогу в сабстатусі поствизовна обробка (acw), коли даний агент був до нього призначений

Поствизовна обробка #

Кількість діалогів, які хоч раз переходили в сабстатус поствизовна обробка (acw), коли даний агент був до нього призначений

Загальна тривалість перебування діалогу в сабстатусі в очікуванні (hold), коли даний агент був до нього призначений

Середня тривалість перебування діалогу в сабстатусі в очікуванні (hold), коли даний агент був до нього призначений

Кількість діалогів, які хоч раз переходили в сабстатус в очікуванні (hold), коли даний агент був до нього призначений

Загальна тривалість перебування діалогу в сабстатусі набір (dialing), коли даний агент був до нього призначений

Середня тривалість перебування діалогу в сабстатусі набір (dialing), коли даний агент був до нього призначений

Кількість діалогів, які хоч раз переходили в сабстатус набір (dialing), коли даний агент був до нього призначений

Загальна тривалість перебування діалогу в сабстатусі з’єднання (contacting), коли даний агент був до нього призначений

Середня тривалість перебування діалогу в сабстатусі з’єднання (contacting), коли даний агент був до нього призначений

Кількість діалогів, які хоч раз переходили в сабстатусі з’єднання (contacting), коли даний агент був до нього призначений

Опрацювання, час

Загальна тривалість опрацювання діалогів агентом (розраховується як: (interacting time + hold time + dialing time + contacting time + acw time)

Avg опрацювання, час

Середня тривалість опрацювання діалогу агентом (розраховується як: (interacting time + hold time + dialing time + contacting time + acw time)/n handled)

Last updated