👥Агенти
Last updated
Last updated
Агент - це учасник вашої команди з обслуговування клієнтів. Агенти можуть переглядати та відповідати на запити від ваших клієнтів.
В розділі Агенти доступні два підрозділи:
Активні - відображається список активних агентів;
Видалені - відображається список видалених агентів.
В підрозділі Активні можна редагувати існуючих та створювати нових агентів.
В підрозділі Видалені можна відновити видалених агентів.
Для створення нового агента/редагування існуючого необхідно обрати Додати агента/Редагувати агента.
Основні налаштування відображають Ім’я, Роль, Email, пароль користувача та тип аутентифікації.
Email - email користувача, що використовуватиметься під час входу в систему.
Ім’я агента
Ім’я, яке відображатиметься - ім'я, яке буде відображатись в онлайн чаті, наприклад: Оператор 1.
Роль агента - доступні дві Ролі:
Агент - має доступ до Розмов та може змінювати власні Налаштування;
Адміністратор має доступ до всіх функцій NovaTalks.
Провайдер - тип процедури аутентифікації: email або ldap.
Ви можете додати лише оплачену кількість облікових записів агентів. У випадку досягнення ліміту оплачених облікових записів агентів вам необхідно звернутися до команди підтримки NovaTalks.
Навики агентів – це ключові навички, якими повинні володіти агенти для успішного обслуговування діалогів. Вони допомагають ефективно розподіляти завдання на відповідних агентів та покращують якість обслуговування клієнтів.
Навик
Рейтинг - рівень володіння навиком агентом.
Кожен агент може мати одну або декілька навичок, якими він володіє.
На вкладці Телефонія встановлюються налаштування телефону агента Web Phone.
Для налаштуваннь – необхідно звернутися до підтримки NovaTalks.
На вкладці Пристрої адміністратор може контролювати доступ користувачів до облікового запису, переглядаючи детальну інформацію про кожну активну сесію та завершуючи їх.