👥Агенти

Список агентів

Агент - це учасник вашої команди з обслуговування клієнтів. Агенти можуть переглядати та відповідати на запити від ваших клієнтів.

В розділі Агенти доступні два підрозділи:

  • Активні - відображається список активних агентів;

  • Видалені - відображається список видалених агентів.

В підрозділі Активні можна редагувати існуючих та створювати нових агентів.

В підрозділі Видалені можна відновити видалених агентів.

Для створення нового агента/редагування існуючого необхідно обрати Додати агента/Редагувати агента.


Створення/Редагування Агента

Основні налаштування

Основні налаштування відображають Ім’я, Роль, Email, пароль користувача та тип аутентифікації.

  1. Email - email користувача, що використовуватиметься під час входу в систему.

  2. Ім’я агента

  3. Ім’я, яке відображатиметься - ім'я, яке буде відображатись в онлайн чаті, наприклад: Оператор 1.

  4. Роль агента - Ви можете обрати одну зі стандартних ролей, або створити власну (Детільніше - Ролі & Дозволи).

Доступні стандартні Ролі:

  • Агент - має доступ до Розмов та може змінювати власні Налаштування;

  • Супервізор - призначена для моніторингу роботи каналів, команд та агентів

  • Адміністратор має доступ до всіх функцій NovaTalks.

  1. Провайдер - тип процедури аутентифікації: email або ldap.


Навики

Навики агентів – це ключові навички, якими повинні володіти агенти для успішного обслуговування діалогів. Вони допомагають ефективно розподіляти завдання на відповідних агентів та покращують якість обслуговування клієнтів.

  1. Навик

  2. Рейтинг - рівень володіння навиком агентом.

Кожен агент може мати одну або декілька навичок, якими він володіє.


Телефонія

На вкладці Телефонія встановлюються налаштування телефону агента Web Phone.

Для налаштуваннь – необхідно звернутися до підтримки NovaTalks.


Пристрої

На вкладці Пристрої адміністратор може контролювати доступ користувачів до облікового запису, переглядаючи детальну інформацію про кожну активну сесію та завершуючи їх.

Last updated