🔌Автоматизація
Last updated
Last updated
Правило Автоматизації - це набір дій, які автоматично виконуються при настанні закладених подій та виконанні закладених умов. Правила Автоматизації дозволяють автоматизувати вже існуючі процеси, які раніше вимагали ручних зусиль.
На сторінці Списку правил Автоматизації відображаються їх налаштування та можливість активації/деактивації.
Для створення нового правила автоматизації/редагування існуючого необхідно обрати Створити правило автоматизації/Редагувати правило автоматизації.
Ім'я правила
Опис
Події - це перелік подій, при настанні яких повинно запуститись правило автоматизації.
Доступні такі Події:
Створено розмову
Змінено статус розмови
Змінено призначеного агента
Змінено призначену команду
Створено вхідне повідомлення
Створено контакт
Оновлено контакт
Умови - це набір умов, яким повинен відповідати обєкт події , інакше правило не запуститься. Доступні такі умови:
Назва каналу
Номер телефону
Тема Email
Статус
Назва каналу
Ім’я призначеного агента
Назва команди
Зміст повідомлення
Ім’я контакту
В залежності від обраної події доступний різний набір умов
Дії - це набір дій, які необхідно виконати. Доступні такі дії:
Додати теги
Запустити макрос
Завершити розмову
Надіслати повідомлення
Надіслати вкладення
Надіслати подію на вебхука
Надіслати подію браузера
В залежності від обраної події доступний різний набір дій