Кастомні атрибути
Last updated
Last updated
Кастомні атрибути - додаткові атрибути, що можна присвоїти для Розмови або Контакту.
В розділі Кастомні атрибути Розмови/Контакту доступні два підрозділи:
Активні - відображається список активних атрибутів;
Видалені - відображається список видалених атрибутів.
В підрозділі Активні можна редагувати існуючі та створювати нові Кастомні атрибути.
В підрозділі Видалені можна відновити видалені атрибути.
Для створення нового атрибуту/редагування існуючого необхідно обрати Додати кастомний атрибут/Редагувати кастомний атрибут.
Застосувати до - вибір сутності, до якої відноситься атрибут: до розмови чи до контакту.
Ім'я для відображення
Ключ
Опис
Тип
Текст
Будь-які значення
Числовий
Тільки числа
Link
Посилання
Дата
Вибір дати
Список
Вибір значення із створеного списку можливих значень
Checkbox
Вибір значення True або False
Додавати атрибути до Розмови або Контакту можна:
За допомогою логіки Чат-бота;
Агентом вручну.
В системі закладені наступні системні кастомні атрибути Контакту:
Language
language
language
List
URL
browser_link
browser_link
Link
UTM Source
utm_source
utm_source
Text
UTM Medium
utm_medium
utm_medium
Text
UTM Campaign
utm_campaign
utm_campaign
Text
UTM Content
utm_content
utm_content
Text
UTM Term
utm_term
utm_term
Text
OS
OS
OS
Text
Browser
browser
browser
Text
IP
ip
ip
Text
Country
country
country
Text
Системні кастомні атрибути Контакту використовуються для запису інформації про клієнта що звернувся з каналу Веб-сайт (Детальніше - Онлайн чат та віджет на сайті).