🤳Дзвінки

Створення/Редагування каналу Дзвінки

Для підключення каналу Дзвінки в NovaTalks при створенні нового Каналу необхідно обрати тип каналу - Дзвінки.

Основні налаштування

Основні налаштування відображають Назву каналу, Webhook URL, Тип розмови та опцію дозволити запис.

  1. Назва каналу

  2. URL вебхука - URL вебхука, по якому здійснюється підключення каналу.

  3. Тип розмови - це тип каналу, з якого звернувся клієнт. За замовчуванням для цього каналу встановлено значення "Дзвінок".

  4. Дозволити запис - чи потрібно записувати діалоги в рамках даного Каналу.


Налаштування обробки розмов

  1. Утилізація, % - показник, який показує на скільки % певний діалог утилізує агента. Можливі значення: 0 – 100.

  1. Ліміт автопризначення - максимальна кількість розмов, які агент може одночасно обслуговувати в рамках даного Каналу. Якщо по агенту такий показник досяг встановленого значення, то ACD більше не призначить подібний діалог на такого агента.

  2. Автовідповідь - чи потрібно автоматично прийняти діалог при призначенні на агента.

  3. Таймаут сповіщення - час, протягом якого агенту необхідно прийняти або відхилити Розмову. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова повернеться на початок черги, а агент перейде в статус Зайнятий сабстатус Not responding.

Вибір параметру доступний тільки якщо опція Автовідповідь виключена.

  1. Коди завершення - коди, які використовуються для класифікації діалогів. Обираються агентом після завершення розмови.

  2. Таймаут Кодів завершення - час, протягом якого необхідно обрати Код завершення. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова завершиться і Код завершення не буде встановлено.


Агенти

Список агентів, які включені в канал.


Перегляд та створення каналу

Крок для перегляду налаштувань нового каналу та підтвердження його створення.

Last updated