Last updated
Last updated
Для підключення Email в NovaTalks при створенні нового Каналу необхідно обрати тип каналу - Email.
Основні налаштування відображають Назву каналу, електронну адресу служби підтримки, вибір Email провайдера та його налаштування.
Назва каналу
Email - електронна адреса, на яку ваші клієнти надсилають запити в службу підтримки.
Тип розмови - це тип каналу, з якого звернувся клієнт. За замовчуванням для цього каналу встановлено значення "Електронна пошта".
Email Provider - провайдер електронної пошти, до якого підключено вашу скриньку.
Ви можете обрати:
Microsoft
Інший провайдер
Для підключення провайдерів Google та Microsoft підтримуються лише корпоративні облікові записи електронної пошти.
Client ID - ідентифікатор вашого застосунку в Google Workspace.
Client secret - конфіденційний ключ, який підтверджує автентичність застосунку.
Після створення каналу перейдіть до його налаштувань та:
Скопіюйте посилання з поля Redirect URI та додайте його у Ваш додаток Google Workspace
Увійдіть у свій обліковий запис, натиснувши кнопку «Увійти»
Client ID - ідентифікатор вашого застосунку в Microsoft Entra Admin Center.
Client secret - конфіденційний ключ, який підтверджує автентичність застосунку.
Після створення каналу перейдіть до його налаштувань та:
Скопіюйте посилання з поля Redirect URI та додайте його у Ваш додаток Microsoft Entra Admin Center
Увійдіть у свій обліковий запис, натиснувши кнопку «Увійти»
Налаштування IMAP
Адреса - адреса сервера електронної пошти, з яким ви зв'язуєтеся через протокол IMAP для отримання повідомлень.
Порт - номер порту, через який відбувається з'єднання з поштовим сервером за допомогою протоколу IMAP.
Логін - електронна адреса, для якої встановлюються налаштування.
Пароль - пароль IMAP.
Налаштування SMTP
Адреса - адреса сервера електронної пошти, з яким ви зв'язуєтеся через протокол SMTP для надсилання повідомлень.
Порт - номер порту, через який відбувається з'єднання з поштовим сервером за допомогою протоколу SMTP.
Логін - електронна адреса, для якої встановлюються налаштування.
Пароль - пароль SMTP.
Домен - Доменне ім'я або адреса вашого електронного домену, яке пов'язане зі службою пошти SMTP.
Шифрування - можливі варіанти шифрування: SSL/TLS або STARTTLS
Автентифікація -можливі варіанти методу автентифікації: login або plain.
Утилізація, % - показник, який показує на скільки % певний діалог утилізує агента. Можливі значення: 0 – 100.
В залежності від значення даного параметру розраховується поточна утилізація агента (сума утилізацій діалогів, призначених на даного агента). При автоматичному розподілі діалогів утилізація агента не повинна перевищувати 100%.
Тому чим нижче значення утилізації діалога, призначеного на команду, тим більше діалогів може бути автоматично розподілено на агента і навпаки.
Ліміт автопризначення - максимальна кількість розмов, які агент може одночасно обслуговувати в рамках даного Каналу. Якщо по агенту такий показник досяг встановленого значення, то ACD більше не призначить подібний діалог на такого агента.
Автовідповідь - чи потрібно автоматично прийняти діалог при призначенні на агента.
Таймаут сповіщення - час, протягом якого агенту необхідно прийняти або відхилити Розмову. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова повернеться на початок черги, а агент перейде в статус Зайнятий сабстатус Not responding.
Вибір параметру доступний тільки якщо опція Автовідповідь виключена.
Коди завершення - коди, які використовуються для класифікації діалогів. Обираються агентом після завершення розмови.
Таймаут Кодів завершення - час, протягом якого необхідно обрати Код завершення. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова завершиться і Код завершення не буде встановлено.
Список агентів, які включені в канал.
Крок для перегляду налаштувань нового каналу та підтвердження його створення.
Детальніше про процес налаштування додатку 👉
Детальніше про процес створення додатку 👉