📧Email

Створення/Редагування каналу Email

Для підключення Email в NovaTalks при створенні нового Каналу необхідно обрати тип каналу - Email.

Основні налаштування

Основні налаштування відображають Назву каналу, електронну адресу служби підтримки, вибір Email провайдера та його налаштування.

  1. Назва каналу

  2. Email - електронна адреса, на яку ваші клієнти надсилають запити в службу підтримки.

  3. Тип розмови - це тип каналу, з якого звернувся клієнт. За замовчуванням для цього каналу встановлено значення "Електронна пошта".

  4. Email Provider - провайдер електронної пошти, до якого підключено вашу скриньку.

Ви можете обрати:

  • Google

  • Microsoft

  • Інший провайдер

Налаштування для провайдера Google

  1. Client ID - ідентифікатор вашого застосунку в Google Workspace.

  2. Client secret - конфіденційний ключ, який підтверджує автентичність застосунку.

Client ID та Client Secret отримуються під час створення додатку в Google Workspace.

Детальніше про процес налаштування додатку 👉Налаштування OAuth додатку для Gmail

Після створення каналу перейдіть до його налаштувань та:

  • Скопіюйте посилання з поля Redirect URI та додайте його у Ваш додаток Google Workspace

  • Увійдіть у свій обліковий запис, натиснувши кнопку «Увійти»

Налаштування для провайдера Microsoft

  • Client ID - ідентифікатор вашого застосунку в Microsoft Entra Admin Center.

  • Client secret - конфіденційний ключ, який підтверджує автентичність застосунку.

Client ID та Client Secret отримуються під час створення додатку в Microsoft Entra Admin Center.

Детальніше про процес створення додатку 👉Налаштування OAuth додатку для Outlook і Microsoft 365

Після створення каналу перейдіть до його налаштувань та:

  • Скопіюйте посилання з поля Redirect URI та додайте його у Ваш додаток Microsoft Entra Admin Center

  • Увійдіть у свій обліковий запис, натиснувши кнопку «Увійти»

Налаштування для іншого провайдера

Налаштування IMAP

  1. Адреса - адреса сервера електронної пошти, з яким ви зв'язуєтеся через протокол IMAP для отримання повідомлень.

  2. Порт - номер порту, через який відбувається з'єднання з поштовим сервером за допомогою протоколу IMAP.

  3. Логін - електронна адреса, для якої встановлюються налаштування.

  4. Пароль - пароль IMAP.

Налаштування SMTP

  1. Адреса - адреса сервера електронної пошти, з яким ви зв'язуєтеся через протокол SMTP для надсилання повідомлень.

  2. Порт - номер порту, через який відбувається з'єднання з поштовим сервером за допомогою протоколу SMTP.

  3. Логін - електронна адреса, для якої встановлюються налаштування.

  4. Пароль - пароль SMTP.

  5. Домен - Доменне ім'я або адреса вашого електронного домену, яке пов'язане зі службою пошти SMTP.

  6. Шифрування - можливі варіанти шифрування: SSL/TLS або STARTTLS

  7. Автентифікація -можливі варіанти методу автентифікації: login або plain.

Щоб дізнатись, як отримати необхідну інформацію для налаштування IMAP/SMTP підключення, рекомендується звернутися до довідки вашого поштового провайдера.


Налаштування обробки розмов

  1. Утилізація, % - показник, який показує на скільки % певний діалог утилізує агента. Можливі значення: 0 – 100.

  1. Ліміт автопризначення - максимальна кількість розмов, які агент може одночасно обслуговувати в рамках даного Каналу. Якщо по агенту такий показник досяг встановленого значення, то ACD більше не призначить подібний діалог на такого агента.

  2. Автовідповідь - чи потрібно автоматично прийняти діалог при призначенні на агента.

  3. Таймаут сповіщення - час, протягом якого агенту необхідно прийняти або відхилити Розмову. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова повернеться на початок черги, а агент перейде в статус Зайнятий сабстатус Not responding.

Вибір параметру доступний тільки якщо опція Автовідповідь виключена.

  1. Коди завершення - коди, які використовуються для класифікації діалогів. Обираються агентом після завершення розмови.

  2. Таймаут Кодів завершення - час, протягом якого необхідно обрати Код завершення. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова завершиться і Код завершення не буде встановлено.


Агенти

Список агентів, які включені в канал.


Перегляд та створення каналу

Крок для перегляду налаштувань нового каналу та підтвердження його створення.

Last updated