Номерний Telegram
Last updated
Last updated
Для підключення онлайн-чату та віджету в NovaTalks при створенні нового Каналу необхідно обрати тип каналу - Номерний Telegram.
Основні налаштування відображають Назву каналу, Чат-бот, Тип розмови та опцію Писати першим новому клієнту.
Назва каналу
Чат-бот - чат-бот, який буде підключено до каналу. Налаштовується в розділі Чат-боти.
Тип розмови - це тип каналу, з якого звернувся клієнт, а саме - Чат, Соцмережі, Електронна пошта або Дзвінок.
Можна писати першим новому клієнту - функціонал необхідний для того, щоб оператор міг першим написати клієнту, навіть якщо він ще не писав в даний канал.
Провайдер - провайдер, через якого здійснюється підключення номерного Telegram. Доступний провайдер - Nova.ChatsConnector.
API URL – URL-адреса, за якою здійснюється запит до провайдера.
Утилізація, % - показник, який показує на скільки % певний діалог утилізує агента. Можливі значення: 0 – 100.
В залежності від значення даного параметру розраховується поточна утилізація агента (сума утилізацій діалогів, призначених на даного агента). При автоматичному розподілі діалогів утилізація агента не повинна перевищувати 100%.
Тому чим нижче значення утилізації діалога, призначеного на команду, тим більше діалогів може бути автоматично розподілено на агента і навпаки.
Ліміт автопризначення - максимальна кількість розмов, які агент може одночасно обслуговувати в рамках даного Каналу. Якщо по агенту такий показник досяг встановленого значення, то ACD більше не призначить подібний діалог на такого агента.
Автовідповідь - чи потрібно автоматично прийняти діалог при призначенні на агента.
Таймаут сповіщення - час, протягом якого агенту необхідно прийняти або відхилити Розмову. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова повернеться на початок черги, а агент перейде в статус Зайнятий сабстатус Not responding.
Вибір параметру доступний тільки якщо опція Автовідповідь виключена.
Коди завершення - коди, які використовуються для класифікації діалогів. Обираються агентом після завершення розмови.
Таймаут Кодів завершення - час, протягом якого необхідно обрати Код завершення. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова завершиться і Код завершення не буде встановлено.
Список агентів, які включені в канал.
Крок для перегляду налаштувань нового каналу та підтвердження його створення.
Після створення каналу необхідно перейти до налаштувань редагування каналу, додати конфігурацію номерів телефонів та здійснити їх підключення.
Для завершення інтеграції надайте URL вебхука та номери телефону, які ви бажаєте підключити до каналу команді підтримки NovaTalks.
API ключ буде наданий командой підтримки.
Провайдер - провайдер, через якого здійснюється підключення номерного Telegram. Доступний провайдер - Nova.ChatsConnector.
API URL – URL-адреса, за якою здійснюється запит до провайдера.
URL вебхука - URL вебхука, по якому здійснюється підключення каналу.
В розділі Номери телефону доступні два підрозділи:
Активні - відображається список активних номерів;
Видалені - відображається список видалених номерів.
Номер телефону - номер телефону для підключення.
API ключ - API ключ номеру для підключення до NovaTalks.
Щоб переконатись, що інтеграція налаштована успішно і ключ API введено вірно, необхідно клікнути на кнопку Перевірити.
Увімкнути/Вимкнути - кнопка, яка дозволяє активувати або відключити інтеграцію для зазначеного номеру телефону.
Для додавання нового номеру телефону необхідно обрати Додати номер телефону.