База знань NovaTalks
UA
  • ↗️Головна
    • 🔐Вхід
    • 🧑‍🔧Налаштування профілю
    • 🗨️Розмови
      • 📄Список розмов
      • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
      • 📤Вікно управління розмовою
        • 🪄АІ Асистент
        • 📱Запит контактних даних клієнта
        • HSM-шаблони в WhatsApp Business API
      • 🪪Картка контакту, інформація про розмову та дії з розмовою
        • 📬Новий діалог з контакту
      • ➕Панель додатків
        • 📞NovaTalks Phone
        • 🎥Web-Call
      • 💬Новий діалог
    • 📒Контакти
    • 📈Звіти
      • ⏱️Онлайн звіти
        • ✅Звіт Статуси агентів
        • 👥Звіт Огляд агентів
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Огляд команд
        • 📥Звіт Огляд каналів
      • 🕒Історичні звіти
        • 👥Звіт Агенти огляд Sum
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Команди огляд Sum
        • 📥Звіт Канали огляд Sum
        • 🟢Звіт Агенти доступність Sum
        • 😊Звіт Агенти оцінка якості Sum
        • 🆗Звіт Агенти доступність Detail
        • 🤩Звіт Оцінка якості Detail
        • 💬Звіт Діалоги Detail
        • 💭Звіт Повідомлення Detail
        • 🏷️Звіт Теги Detail
    • 🔔Вихідні кампанії
      • 📤Кампанії
      • 📄Списки контактів
      • 🔁Контроль спроб
      • ⚙️Налаштування Дайлера
    • 🛠️Налаштування
      • 👥Агенти
      • 🧑‍🤝‍🧑Команди
      • 📥Канали
        • 💻Онлайн чат та віджет на сайті
        • ⛓️API канал
        • 📧Email
          • Налаштування OAuth додатку для Gmail
          • Налаштування OAuth додатку для Outlook і Microsoft 365
        • 🤳Дзвінки
        • Номерний Telegram
          • ⚠️Обмеження та ліміти
        • Номерний Viber
          • ⚠️Обмеження та ліміти
      • 🌟Навики
      • 🔐Ролі & Дозволи
        • 🔑Дозволи: перелік і опис
        • 👩‍💻Дозволи стандартних ролей
      • 🏷️Теги
      • 📝Кастомні атрибути
      • 📆Календарі
      • 🤖Чат-боти
      • 🔌Автоматизація
      • 🛞Макроси
        • 🪄Макроси AI
        • 📱Макроси запиту контактних даних клієнта
      • ✍️Швидкі відповіді
      • 📑Коди завершення
      • ⚡Інтеграції
        • 🪝Вебхуки
        • 🧩Додатки
        • 🪄AI
      • 🔔Сповіщення
      • ⚙️Налаштування облікового запису
    • 📙Мобільний застосунок NovaTalks
      • 🔐Вхід
      • 🛠️Налаштування
      • 🗨️Розмови
        • 📤Вікно управління розмовою
        • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
        • 🪪Картка Контакту
        • 🗃️Дії з розмовою
        • 💬Новий діалог
    • 🔗Підключення месенджерів
      • Підключення WhatsApp Business
      • Підключення Viber
    • ❓FAQ
      • 🔢Утилізація діалогу та розрахунок утилізації агента
      • 📞IP-телефонія
        • ⚙️Підключення IP-телефонії
        • 🎯Переваги IP-телефонії порівняно з GSM-шлюзами
        • 📲Як не втрачати клієнтів при переході з GSM-шлюза на IP-телефонію
  • 🤝Умови підтримки NovaTalks
    • 🗿Standard
    • ⭐Advanced
Powered by GitBook
On this page
  • Макроси
  • Список макросів
  • Створення/Редагування Макросу
  • Бібліотеки
  • Список бібліотек
  • Створення/Редагування Бібліотеки
  1. Головна
  2. Налаштування

Макроси

PreviousАвтоматизаціяNextМакроси AI

Last updated 9 months ago

Макроси

Список макросів

Макрос - це набір збережених дій, які запускаються в діалозі та допомагають агентам пришвидшити обслуговування клієнта. Це може бути, наприклад, присвоєння тегу до розмови, призначення команди, оновлення кастомного атрибуту. За допомогою макросу можна запустити всі ці дії одним кліком.

Коли агенти запускають макрос, дії виконуються послідовно в порядку, в якому вони були визначені в макросі.

Для створення нового макросу/редагування існуючого необхідно обрати Створити новий макрос/Редагувати макрос.


Створення/Редагування Макросу

  1. Назва макросу

  2. Бібліотека - папка, в яку входить Макрос. Використовується для організації Макросів.

  3. Видимість макросу - доступність макросу для інших користувачів. Може бути:

  • Приватний – доступ до макросу має тільки користувач, який його створив;

  • Публічний – доступний для всіх користувачів облікового запису.

Публічні макроси можуть створювати лише користувачі з ролллю Адміністратор.

В приватній бібліотеці можливо створювати лише Приватний макрос.

  1. Дія - вказує дії, які мають виконатись при запуску макросу. Можливі дії:

  • Призначити команду

  • Призначити агента

  • Додати теги

  • Видалити теги

  • Видалити призначену команду

  • Завершити розмову

  • Надіслати повідомлення

  • Надіслати вкладення

  • Додати до:

приватна нотатка розмови - приватна нотатка розмови (з відправкою в розмову), в рамках якої було запущено макрос

вікна Відповісти розмови - вікно Відповіді розмови, в рамках якої було запущено макрос (без відправки в розмову)

нотатка діалогу - нотатка діалогу (із збереженням в нотатку), в рамках якої було запущено макрос

кастомні атрибути розмови (лише текстові)

кастомні атрибути контакту (лише текстові)

  • Додати приватну замітку

  • Надіслати користувацьку подію (зазвичай використовується для виклику користувацького сценарію NovaTalks. Наприклад, в системі створюється сценарій отримання номеру телефону чат ботом. За допомогою макросу можна викликати даний сценарій. В рамках запиту можна вказати, які значення параметрів передавати через поля - Ключ/Значення)

  • Надіслати подію на вебхук (зазвичай використовується для передачі даних в треті системи. В рамках запиту можна вказати, які значення параметрів передавати через поля - Ключ/Значення)

  • Надіслати подію браузера (використовується для поставки даних в Додатки. В рамках запиту можна вказати, які значення параметрів передавати через поля - Ключ/Значення)

Можна додати декілька дій послідовно. При запуску макросу дії будуть виконуватись в тому порядку, в якому вони задані в налаштуваннях макросу. Змінити порядок дій можна, перетягуючи їх за ручку поруч з кожним вузлом.


Бібліотеки

Список бібліотек

Бібліотека – це папки, які використовуються для організації макросів та зручності їх пошуку. За допомогою бібліотек можна також приховувати не потрібні макроси, які в них входять чи керувати правами доступу - приватні або публічні.

На сторінці Списку Бібліотек відображаються їх налаштування та опція приховання/відображення Макросів, які входять в Бібліотеку, під час спілкування з клієнтами.


Створення/Редагування Бібліотеки

  1. Назва бібліотеки

  2. Видимість - доступність бібліотеки для інших користувачів. Може бути:

  • Приватна – доступ до бібліотеки має тільки користувач, який його створив;

  • Публічна – доступна для всіх користувачів облікового запису.

Публічні Бібліотеки можуть створювати лише користувачі з роллю Адміністратор.

↗️
🛠️
🛞