🌟Навики
Основні можливості навиків
Навики агентів – це ключові навички, якими повинні володіти агенти для успішного обслуговування діалогів. Вони допомагають ефективно розподіляти завдання на відповідних агентів та покращують якість обслуговування клієнтів.
Визначення навиків: Кожен агент може мати одну або декілька навичок, якими він володіє.
Рейтинг навиків: Кожен навик може мати свій рейтинг, що вказує на рівень володіння цим навиком агентом.
Призначення навиків: При призначенні діалогу можна вказати необхідні навики та їх мінімальний рейтинг для обслуговування цього діалогу. Наприклад, при виборі меню "Кредити," діалог буде автоматично призначений агенту, який має навик "Кредити" з рейтингом не менше 5.
Автоматичний розподіл: Навики діалогу враховуються тільки при автоматичному розподілі діалогів в межах вашої команди.
Ручне призначення: Якщо користувач "вручну" призначає діалог на себе або іншого агента, то навики не враховуються.
Список Навиків
В розділі Навики доступні два підрозділи:
Активні - відображається список активних навиків;
Видалені - відображається список видалених навиків.
В підрозділі Активні можна редагувати існуючі та створювати нові навики.
В підрозділі Видалені можна відновити видалені навики.
Для створення нового навику/редагування існуючого необхідно обрати Додати навик/Редагувати навик.
Створення/Редагування Навику
Назва навику
Опис навику
Для того, щоб Навики враховувались при розподілі діалогів необхідно прикріпити їх та задати мінімальний рейтинг в Налаштуваннях Агенту/Чат-боту. Детальніше - Налаштування Агенти/Налаштування Чат-боти, розділи: Команда за замовчування для трансферу, Графік агентів, Меню.
Last updated