📑Коди завершення

Коди завершення (Wrap-Up коди) - це коди, які агенти використовують для класифікації діалогів з клієнтами.

До кожного діалогу може бути присвоєно один або декілька Кодів завершення, що відображають основну причину або характеристику звернення (наприклад, запит щодо рахунку, технічна підтримка, запитання щодо продукту тощо).

В розділі Коди завершення доступні два підрозділи:

  • Активні - відображається список активних Кодів завершення;

  • Видалені - відображається список видалених Кодів завершення.

В підрозділі Активні можна редагувати існуючі та створювати нові Коди завершення.

В підрозділі Видалені можна відновити видалені Коди завершення.

Для того, щоб Код завершення був доступний для вибору користувачами в процесі розмови, необхідно в налаштуваннях Каналу/Команди (для відповідного типу розмови) активувати опцію Коди завершення та обрати необхідні Коди завершення. Детальніше - Налаштування Команди / Налаштування Каналу.

Саме обраний список Кодів буде відображатись агентам для вибору в діалозі, який призначено на таку Команду/Канал.

Last updated