📒Контакти

Контакти - розділ для управління контактами NovaTalks.

Контакт створюється автоматично при зверненні клієнта. В карточку контакту записується базова інформація, отримана при його зверненні (наприклад, при дзвінку - номер телефону, при зверненні з месенджеру - ім'я в месенджері і т.д). Далі агент може додати додаткову та відредагувати інформацію про контакт.

  1. Швидкий фільтр по тегам

  2. Повнотекстовий пошук по полям Ім’я, email, номер телефону.

  3. Розширений фільтр. Доступний фільтр по наступним параметрам:

  • Імя

  • Email

  • Номер телефону

  • Id контакту

  • Дата створення

  • Остання активність

  • Кастомні атрибути

  • Заблоковано

  1. Список контактів, які існують в системі, їх відомості, остання активність, прикріплені розмови та статус контакту (заблокований чи ні) з можливістю блокування/розблокування.

  2. Створення нового контакту

  1. Перегляд деталей та редагування контакту

  • Основні дані по контакту - імя, e-mail та номер телефону.

  • Новий діалог - за допомогою даної функції агенти можуть першими писати/дзвонити новому клієнту (Детальніше - Новий діалог).

  • Редагування контакту

  • Об’єднання контактів - дозволяє об'єднати два контакти в один. Наприклад, якщо один і той же клієнт звертався з різних месенджерів. Під час об'єднання другий контакт буде видалений і по першому контакту будуть відображатись 2 розмови.

  • Блокування контакту - дозволяє блокування контакту до визначеного часу. При спробі такого контакту написати в будь-яку його розмову, повідомлення не доходить до NovaTalks. При цьому агент може йому написати (але якщо клієнт відповість, то це повідомлення не прийде в NovaTalks).

При виклику функції Блокування необхідно обрати:

  1. Тривалість блокування:

  • На годину

  • До завтра

  • До наступного тижня

  • До наступного місяця

  • Назавжди

  • Обрати час

  1. Причину (необов'язково)

  • Атрибути контакту - секція з існуючими атрибутами контакту та можливістю присвоєння нових. Окрім кастомних атрибутів в даній секції відображаються системні атрибутів контакту:

Мова - мова звернення клієнта обрана на чат-боті або встановлена агентом.

  • Теги контакту. До контакту може бути прикріплений 1, декілька або жодного тегу.

  • Розмови - секція зі списком всіх розмов даного контакту в рамках інших каналів.

  • Нотатки

Last updated