Кампанії
Last updated
Last updated
В підрозділі Кампанії можна налаштувати та запустити різні типи кампаній, які дозволяють автоматично здійснювати вихідні інтеракції до клієнтів.
В підрозділі Кампанії доступні два підрозділи:
Активні - відображається список створених і активних кампаній;
Видалені - відображається список видалених кампаній.
В підрозділі Активні можна редагувати існуючі та створювати нові кампанії.
В підрозділі Видалені можна відновити видалені кампанії.
Назва Кампанії
Тип: електронна пошта, соцмережі
Список контактів, який підвязаний до кампанії
Всього: кількість контактів в вибірці, по якій можливі вихідні інтеракції в рамках кампанії
Доступні: контакти, які придатні для здійсненні вихідної активності
Плануються: контакти, які відібрано для обробки Дайлером і по яким планується вихідна інтеракція
Відкриті: контакти, по яким успішно було здійснено вихідну активність і які знаходяться в незавершеному статусі (очікують відповіді клієнта або опрацьовуються чат-ботом/оператором)
Досягнено спроб: контакти, по яким досягнено максимальної кількості спроб
Позначені: контакти, по яким немає одиниць звязку (номерів телефону, ел. пошти, тощо) придатних для здійснення вихідних активностей з відповідним типом розмови
Закриті: контакти, по яким успішно було здійснено вихідну активність і які завершені
Статус кампанії: активна чи завершена. Для запуску кампанії необхідно перевести її у статус активна. Виключити кампанію можна вручну або вона вимкнеться автоматично, якщо всі контакти буде опрацьовано (у разі якщо налаштування Завжди активна = вимкнено)
При створенні кампанії необхідно вказати наступні параметри:
Назва кампанії
Тип кампанії. Існують наступні типи:
Соцмережі - для відправки повідомлень в месенджери та соцмережі
Електронна пошта - для відправки повідомлень на електронну пошту
Календар – час роботи кампанії. Саме в рамках вказаного часового проміжку будуть здійснюватись вихідні інтеракції в рамках кампанії.
Тема листа (тільки для типу Електронна пошта). В даному полі можна використовувати стандартні змінні (ввівши символи {{) та значення з колонок контактного листа (у випадку, якщо контакт лист було сформовано через загрузку файлу). Для цього необхідно вказати назву колонки для підстановки у вигляді - {{cl.<назва колонки>}}.
Текст повідомлення для відправки з можливістю додавання emoji та вкладення. В даному полі можна використовувати стандартні змінні (ввівши символи {{) та значення з колонок контактного листа (у випадку, якщо контакт лист було сформовано через загрузку файлу). Для цього необхідно вказати назву колонки для підстановки у вигляді - {{cl.<назва колонки>}}.
Використання змінних в темі та тексті відправки дозволяє персоналізувати масові розсилки, наприклад звертатись до клієнта по імені, вказувати суму заборгованості, суму знижки, назву продукту чи навіть кожному клієнту відправляти різне повідомлення в рамках однієї кампанії.
Дія, у випадку відповіді - дія, яку необхідно здійснити, якщо клієнт відповість. Існують наступні типи:
Трансфер на команду
Custom – custom event, який запускає сценарій чат-бота.
Для створення сценарію чат-бота необхідно зернутись до техпідтримки NovaTalks
Автозавершення діалогу, хв - таймер автозавершення діалогу, якщо клієнт нічого не відповість на успішно відправлене повідомлення. При досягненні даного часу діалог завершується.
Контроль спроб - налаштування управління спробами. Використовується у випадку неуспішного здійснення вихідної інтеракції (наприклад, невдалось відправити, розмова знаходиться у статусі Відкрита тощо) для планування наступних спроб або закриття контакту.
Максимальна кількість ліній – максимальна кількість одночасно активних діалогів (dialog status!=resolved) в рамках кампанії.
Дане налаштування використовується для обмеження кількості діалогів, які відправляються та активні в рамках кампанії, щоб обмежити нагрузку на операторів (адже після розсилки клієнти можуть відписувати для уточнення деталей). При досягненні ліміту Дайлер припинить розсилку в рамках кампанії і відновить її, коли відкриті діалоги почнуть закриватись.
Максимальна кількість діалогів за хвилину – максимальна кількість діалогів, які можуть бути ініційовані протягом 1 хв в рамках кампанії.
Завжди активна - параметр, в залежності від якого кампанія може/не може бути автоматично вимкнена, у випадку по всім контактам були здійснені вихідні інтеракції та повторні спроби. Зазвичай використовується, якщо Список контактів, який прикріплений до кампанії, передбачає автоматичну підгрузку нових контактів.
Наприклад, жива кампанія, яка відпраляє лист-привітання усім новим користувачам, що реєструються в системі
Список контактів для опрацювання кампанією.
Контактні колонки – назви колонок з Списку контактів, які містять контактні дані для здійснення вихідних інтеракцій.
Для вибору доступні лише ті колонки, у яких тип співпадає з типом кампанії (наприклад, колонка Електронна пошта буде доступна лише для кампанії з типом Електронна пошта).
Ви можете обирати різні колонки для опрацювання різними кампаніями. Наприклад, спроба відправки на робочу електронну пошту буде здійснюватись в робочий час, а на домашню - в неробочий.