📄Списки контактів
Last updated
Last updated
Підрозділ Список контактів призначений для створення контактів, по яким необхідно зробити вихідні інтеракції.
По кожному контакту можуть бути вказані різні канали звязку, наприклад, декілька телефонів, електронних адрес, месенджерів тощо.
Назва списку контактів
Всього: кількість контактів у списку
Доступні: контакти, які придатні для здійсненні вихідної активності
Плануються: контакти, які відібрано для обробки Дайлером і по яким планується вихідна інтеракція
Відкриті: контакти, по яким успішно було здійснено вихідну активність і які знаходяться в незавершеному статусі (очікують відповіді клієнта або опрацьовуються чат-ботом/оператором)
Досягнено спроб: контакти, по яким досягнено максимальної кількості спроб
Позначені: контакти, по яким немає одиниць звязку (номерів телефону, ел. пошти, тощо) придатних для здійснення вихідних активностей з відповідним типом розмови
Закриті: контакти, по яким успішно було здійснено вихідну активність і які завершені
Статус кампанії: активна чи завершена. Для запуску кампанії необхідно перевести
При створенні списку контактів необхідно вказати наступні параметри:
Назва списку контактів
Метод вибору контактів для загрузки. Контакти можна обрати з наявних розмов NovaTalks або загрузити у вигляді файлу.
Для Методу вибору = Обрати наявні розмови необхідно вказати наступні параметри:
Критерії для вибору розмов NovaTalks.
Зразок - таблиця зі списком знайдених розмов та їх параметрів. Вона відображається, якщо по створеному фільтру в системі було знайдено хоча б 1 розмову. Зразок необхідний, щоб переконатись чи правильно налаштовано вибірку.
Закрити, якщо успішно опрацьовано всі типи розмов. Якщо параметр ввімкнено, то контакт успішно закриється, якщо по усім типам розмови (соцмережі, електронна пошта, дзвінки) було успішно здійснено вихідну активність. Якщо вимкнено – контакт успішно закриється, якщо хоча б по одному типу розмови було успішно здійснено вихідну активність.
Дана опція використовується, якщо вам необхідно зв'язатись з контактом по усім каналам, наприклад в месенджері і по електронній пошті.
Автоматично додавати нові розмови. Якщо параметр ввімкнено, система буде автоматично додавати нові розмови, які підпадають під критерії фільтру з заданою періодичністю.
Наприклад, ви створили живу кампанію, яка завжди ввімкнена та відправляє клієнтам, які купили товар, повідомлення з промокодом на знижку на наступну покупку.
Періодичність, з якою необхідно автоматично підгружати нові розмови в список контактів, які відповідають заданому фільтру. Значення за замовчуванням – кожен день о 00:00
Для Методу вибору = Обрати наявні розмови необхідно вказати наступні параметри:
Файл з контактами для загрузки. Формат - csv (розділювач - кома), де перший рядок - назви колонок, всі наступні - контакти та їх дані. При редагуванні контактного листа через це поле можна підгружати додаткові дані. Формат вихідного файлу і файлу підгрузки повинен бути однаковий.
Приклад:
id,email,full_name,debt
1,stonadya@ukr.net,nadya,75.25
2,nadiia@com.ua,nadiia,150.5
3,cristina@com.ua,cristina,225.75
Зразок - таблиця зі списком данних загружених з файлу.
Контактні колонки - це контактні дані, по яким необхідно звязатись к клієнтом - наприклад, номери телефону, електронна адреса, ідентифікатор розмов з NovaTalks тощо. Контакт може мати декілька контактних данних. В такому випадку система буде намагатись звязатись з контактом по кожній одиниці звязку.
По одниці зв'язку необхідно обрати її тип та канал, з якого буде здійснюватись вихідна активність.
Для типу ідентифікатор розмови канал вказувати не потрібно. Система автоматично його визначить.
Закрити, якщо успішно опрацьовано всі типи розмов. Якщо параметр ввімкнено, то контакт успішно закриється, якщо по усім типам розмови (соцмережі, електронна пошта, дзвінки) було успішно здійснено вихідну активність. Якщо вимкнено – контакт успішно закриється, якщо хоча б по одному типу розмови було успішно здійснено вихідну активність.
Дана опція використовується, якщо вам необхідно звязатись з контактом по усім каналам, наприклад в месенджері і по електронній пошті.
Унікальний ідентифікатор - поле для вибору колонки, яка слугуватиме унікальним ідентифікатором. Якщо нічого не обрати, система підставить номер по-порядку.
Ім'я контакту - поле для вибору колонки, яка слугуватиме ім'ям контакту, якщо в системі не буде знайдено існуючий контакт. Тоді система створить новий контакт, використовуючи ім'я з колонки.