База знань NovaTalks
UA
  • ↗️Головна
    • 🔐Вхід
    • 🧑‍🔧Налаштування профілю
    • 🗨️Розмови
      • 📄Список розмов
      • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
      • 📤Вікно управління розмовою
        • 🪄АІ Асистент
        • 📱Запит контактних даних клієнта
        • HSM-шаблони в WhatsApp Business API
      • 🪪Картка контакту, інформація про розмову та дії з розмовою
        • 📬Новий діалог з контакту
      • ➕Панель додатків
        • 📞NovaTalks Phone
        • 🎥Web-Call
      • 💬Новий діалог
    • 📒Контакти
    • 📈Звіти
      • ⏱️Онлайн звіти
        • ✅Звіт Статуси агентів
        • 👥Звіт Огляд агентів
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Огляд команд
        • 📥Звіт Огляд каналів
      • 🕒Історичні звіти
        • 👥Звіт Агенти огляд Sum
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Команди огляд Sum
        • 📥Звіт Канали огляд Sum
        • 🟢Звіт Агенти доступність Sum
        • 😊Звіт Агенти оцінка якості Sum
        • 🆗Звіт Агенти доступність Detail
        • 🤩Звіт Оцінка якості Detail
        • 💬Звіт Діалоги Detail
        • 💭Звіт Повідомлення Detail
        • 🏷️Звіт Теги Detail
    • 🔔Вихідні кампанії
      • 📤Кампанії
      • 📄Списки контактів
      • 🔁Контроль спроб
      • ⚙️Налаштування Дайлера
    • 🛠️Налаштування
      • 👥Агенти
      • 🧑‍🤝‍🧑Команди
      • 📥Канали
        • 💻Онлайн чат та віджет на сайті
        • ⛓️API канал
        • 📧Email
          • Налаштування OAuth додатку для Gmail
          • Налаштування OAuth додатку для Outlook і Microsoft 365
        • 🤳Дзвінки
        • Номерний Telegram
          • ⚠️Обмеження та ліміти
        • Номерний Viber
          • ⚠️Обмеження та ліміти
      • 🌟Навики
      • 🔐Ролі & Дозволи
        • 🔑Дозволи: перелік і опис
        • 👩‍💻Дозволи стандартних ролей
      • 🏷️Теги
      • 📝Кастомні атрибути
      • 📆Календарі
      • 🤖Чат-боти
      • 🔌Автоматизація
      • 🛞Макроси
        • 🪄Макроси AI
        • 📱Макроси запиту контактних даних клієнта
      • ✍️Швидкі відповіді
      • 📑Коди завершення
      • ⚡Інтеграції
        • 🪝Вебхуки
        • 🧩Додатки
        • 🪄AI
      • 🔔Сповіщення
      • ⚙️Налаштування облікового запису
    • 📙Мобільний застосунок NovaTalks
      • 🔐Вхід
      • 🛠️Налаштування
      • 🗨️Розмови
        • 📤Вікно управління розмовою
        • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
        • 🪪Картка Контакту
        • 🗃️Дії з розмовою
        • 💬Новий діалог
    • 🔗Підключення месенджерів
      • Підключення WhatsApp Business
      • Підключення Viber
    • ❓FAQ
      • 🔢Утилізація діалогу та розрахунок утилізації агента
      • 📞IP-телефонія
        • ⚙️Підключення IP-телефонії
        • 🎯Переваги IP-телефонії порівняно з GSM-шлюзами
        • 📲Як не втрачати клієнтів при переході з GSM-шлюза на IP-телефонію
  • 🤝Умови підтримки NovaTalks
    • 🗿Standard
    • ⭐Advanced
Powered by GitBook
On this page
  1. Головна
  2. Вихідні кампанії

Списки контактів

PreviousКампаніїNextКонтроль спроб

Last updated 3 months ago

Підрозділ Список контактів призначений для створення контактів, по яким необхідно зробити вихідні інтеракції.

По кожному контакту можуть бути вказані різні канали звязку, наприклад, декілька телефонів, електронних адрес, месенджерів тощо.

  1. Назва списку контактів

  2. Всього: кількість контактів у списку

  3. Доступні: контакти, які придатні для здійсненні вихідної активності

  4. Плануються: контакти, які відібрано для обробки Дайлером і по яким планується вихідна інтеракція

  5. Відкриті: контакти, по яким успішно було здійснено вихідну активність і які знаходяться в незавершеному статусі (очікують відповіді клієнта або опрацьовуються чат-ботом/оператором)

  6. Досягнено спроб: контакти, по яким досягнено максимальної кількості спроб

  7. Позначені: контакти, по яким немає одиниць звязку (номерів телефону, ел. пошти, тощо) придатних для здійснення вихідних активностей з відповідним типом розмови

  8. Закриті: контакти, по яким успішно було здійснено вихідну активність і які завершені

  9. Статус кампанії: активна чи завершена. Для запуску кампанії необхідно перевести


Створення/Редагування Списку Контактів

При створенні списку контактів необхідно вказати наступні параметри:

  1. Назва списку контактів

  2. Метод вибору контактів для загрузки. Контакти можна обрати з наявних розмов NovaTalks або загрузити у вигляді файлу.

Для Методу вибору = Обрати наявні розмови необхідно вказати наступні параметри:

  1. Критерії для вибору розмов NovaTalks.

  2. Зразок - таблиця зі списком знайдених розмов та їх параметрів. Вона відображається, якщо по створеному фільтру в системі було знайдено хоча б 1 розмову. Зразок необхідний, щоб переконатись чи правильно налаштовано вибірку.

  3. Закрити, якщо успішно опрацьовано всі типи розмов. Якщо параметр ввімкнено, то контакт успішно закриється, якщо по усім типам розмови (соцмережі, електронна пошта, дзвінки) було успішно здійснено вихідну активність. Якщо вимкнено – контакт успішно закриється, якщо хоча б по одному типу розмови було успішно здійснено вихідну активність.

Дана опція використовується, якщо вам необхідно зв'язатись з контактом по усім каналам, наприклад в месенджері і по електронній пошті.

  1. Автоматично додавати нові розмови. Якщо параметр ввімкнено, система буде автоматично додавати нові розмови, які підпадають під критерії фільтру з заданою періодичністю.

Наприклад, ви створили живу кампанію, яка завжди ввімкнена та відправляє клієнтам, які купили товар, повідомлення з промокодом на знижку на наступну покупку.

  1. Періодичність, з якою необхідно автоматично підгружати нові розмови в список контактів, які відповідають заданому фільтру. Значення за замовчуванням – кожен день о 00:00

Для Методу вибору = Обрати наявні розмови необхідно вказати наступні параметри:

  1. Файл з контактами для загрузки. Формат - csv (розділювач - кома), де перший рядок - назви колонок, всі наступні - контакти та їх дані. При редагуванні контактного листа через це поле можна підгружати додаткові дані. Формат вихідного файлу і файлу підгрузки повинен бути однаковий.

Приклад:

id,email,full_name,debt

1,stonadya@ukr.net,nadya,75.25

2,nadiia@com.ua,nadiia,150.5

3,cristina@com.ua,cristina,225.75

  1. Зразок - таблиця зі списком данних загружених з файлу.

  2. Контактні колонки - це контактні дані, по яким необхідно звязатись к клієнтом - наприклад, номери телефону, електронна адреса, ідентифікатор розмов з NovaTalks тощо. Контакт може мати декілька контактних данних. В такому випадку система буде намагатись звязатись з контактом по кожній одиниці звязку.

По одниці зв'язку необхідно обрати її тип та канал, з якого буде здійснюватись вихідна активність.

Для типу ідентифікатор розмови канал вказувати не потрібно. Система автоматично його визначить.

  1. Закрити, якщо успішно опрацьовано всі типи розмов. Якщо параметр ввімкнено, то контакт успішно закриється, якщо по усім типам розмови (соцмережі, електронна пошта, дзвінки) було успішно здійснено вихідну активність. Якщо вимкнено – контакт успішно закриється, якщо хоча б по одному типу розмови було успішно здійснено вихідну активність.

Дана опція використовується, якщо вам необхідно звязатись з контактом по усім каналам, наприклад в месенджері і по електронній пошті.

  1. Унікальний ідентифікатор - поле для вибору колонки, яка слугуватиме унікальним ідентифікатором. Якщо нічого не обрати, система підставить номер по-порядку.

  2. Ім'я контакту - поле для вибору колонки, яка слугуватиме ім'ям контакту, якщо в системі не буде знайдено існуючий контакт. Тоді система створить новий контакт, використовуючи ім'я з колонки.

↗️
🔔
📄