База знань NovaTalks
UA
  • ↗️Головна
    • 🔐Вхід
    • 🧑‍🔧Налаштування профілю
    • 🗨️Розмови
      • 📄Список розмов
      • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
      • 📤Вікно управління розмовою
        • 🪄АІ Асистент
        • 📱Запит контактних даних клієнта
        • HSM-шаблони в WhatsApp Business API
      • 🪪Картка контакту, інформація про розмову та дії з розмовою
        • 📬Новий діалог
      • ➕Панель додатків
        • 📞NovaTalks Phone
        • 🎥Web-Call
    • 📒Контакти
    • 📈Звіти
      • ⏱️Онлайн звіти
        • ✅Звіт Статуси агентів
        • 👥Звіт Огляд агентів
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Огляд команд
        • 📥Звіт Огляд каналів
      • 🕒Історичні звіти
        • 👥Звіт Агенти огляд Sum
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Команди огляд Sum
        • 📥Звіт Канали огляд Sum
        • 🟢Звіт Агенти доступність Sum
        • 😊Звіт Агенти оцінка якості Sum
        • 🆗Звіт Агенти доступність Detail
        • 🤩Звіт Оцінка якості Detail
        • 💬Звіт Діалоги Detail
        • 💭Звіт Повідомлення Detail
        • 🏷️Звіт Теги Detail
    • 🔔Вихідні кампанії
      • 📤Кампанії
      • 📄Списки контактів
      • 🔁Контроль спроб
      • ⚙️Налаштування Дайлера
    • 🛠️Налаштування
      • 👥Агенти
      • 🧑‍🤝‍🧑Команди
      • 📥Канали
        • 💻Онлайн чат та віджет на сайті
        • ⛓️API канал
        • 📧Email
        • 🤳Дзвінки
        • Номерний Telegram
          • ⚠️Обмеження та ліміти
        • Номерний Viber
          • ⚠️Обмеження та ліміти
      • 🌟Навики
      • 🏷️Теги
      • 📝Кастомні атрибути
      • 📆Календарі
      • 🤖Чат-боти
      • 🔌Автоматизація
      • 🛞Макроси
        • 🪄Макроси AI
        • 📱Макроси запиту контактних даних клієнта
      • ✍️Швидкі відповіді
      • 📑Коди завершення
      • ⚡Інтеграції
        • 🪝Вебхуки
        • 🧩Додатки
        • 🪄AI
      • 🔔Сповіщення
      • ⚙️Налаштування облікового запису
    • 📙Мобільний застосунок NovaTalks
      • 🔐Вхід
      • 🛠️Налаштування
      • 🗨️Розмови
        • 📤Вікно управління розмовою
        • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
        • 🪪Картка Контакту
        • 🗃️Дії з розмовою
    • 🔗Підключення месенджерів
      • Підключення WhatsApp Business
      • Підключення Viber
    • ❓FAQ
      • 🔢Утилізація діалогу та розрахунок утилізації агента
      • 📞IP-телефонія
        • ⚙️Підключення IP-телефонії
        • 🎯Переваги IP-телефонії порівняно з GSM-шлюзами
        • 📲Як не втрачати клієнтів при переході з GSM-шлюза на IP-телефонію
  • 🤝Умови підтримки NovaTalks
    • 🗿Standard
    • ⭐Advanced
Powered by GitBook
On this page
  1. Головна
  2. FAQ
  3. IP-телефонія

Переваги IP-телефонії порівняно з GSM-шлюзами

Використання GSM-шлюзів часто здається привабливою ідеєю завдяки можливості підключення декількох SIM-карт з вигідними тарифами. Проте ця економія є мінімальною, а ризики для вашого бізнесу — суттєвими.

Недоліки GSM-шлюзів:

  1. Низька стабільність та якість зв’язку. GSM-шлюзи створюють додаткове навантаження на вашу мережу, що може призвести до проблем зі швидкістю та якістю дзвінків. Багато користувачів скаржаться на якість дзвінків та запис розмови.

  2. Високі витрати на підтримку. Щоб забезпечити надійну роботу GSM-шлюзу, може знадобитися окрема лінія Інтернету та додаткові ресурси на адміністрування системи, що збільшить ваші витрати.

  3. Ризик втрати клієнтів. GSM-шлюзи мають обмежену кількість каналів для дзвінків. Це означає, що паралельні дзвінки можуть не потрапляти у вашу систему, що призводить до втрати звернень клієнтів.

  4. Хороший шлюз (якісний, довговічний, з оновлюваним та безпечним ПЗ) знайти практично нереально, тому що вони не скрізь легальні (точніше, майже скрізь нелегальні). Один з варіантів рішення - не купувати слабкий шлюз самому, а орендувати хороші шлюзи у підрядника. Але тоді ваш шлюз стоятиме в місці, де одночасно працюють сотні, тисячі SIM-карток. І всі вони перебивають один сигнал і можуть покласти мобільний зв'язок. Приблизно так, як і коли ви намагаєтеся комусь зателефонувати о 23:59 31 грудня. Вишки просто не справляються із високим завантаженням.

На перший погляд, використання GSM-шлюзів може здаватися дешевшим варіантом, ніж IP-телефонія. Давайте розглянемо це детальніше на цифрах на прикладі 5 голосових ліній:

Київстар (IP-номер)

Binotel (GSM-шлюз)

Тариф

SIP Simple 50

Київстар «Бізнес UA.Мета»

Одноразова вартість підключення

1,2 грн * 5 голосових сесій = 6 грн

-

Абонплата в місяць

50 грн * 5 голосових сесій = 250 грн

● Абонплата за пакет: 300 грн ● Абонплата за шлюз: 220 грн ● Багатоканальність: 5 × 150 грн = 750 грн

Включено в тариф користування послугами на

50 грн

безліміт на Київстар та 300 хвилин на інші мобільні номери та стаціонарні

Вартість вихідних дзвінків (вхідні - безкоштовно)

● 300 хвилин на інші мобільні мережі та стаціонарні: 300 хв × 0,25 грн = 75 грн ● 1000 хвилин на Київстар: 1000 хв × 0,10 грн = 100 грн

-

Всього

381 грн

1270 грн

Натомість, перехід на IP-телефонію забезпечить:

  • Стабільну роботу телефонії з доступністю до 99.9% часу.

  • Високу якість звуку, яку можна порівняти із дзвінками у Viber чи Telegram.

  • Можливість легко масштабувати кількість каналів без додаткових витрат на SIM-карти.

Це рішення не лише допоможе вашому бізнесу уникнути можливих проблем з телефонією, але й створить умови для подальшого зростання.

PreviousПідключення IP-телефоніїNextЯк не втрачати клієнтів при переході з GSM-шлюза на IP-телефонію

Last updated 6 months ago

↗️
❓
📞
🎯