🪄АІ Асистент

AI Асистент - це кастомний набір запитів до OpenAI, які відображаються на робочому місці оператора у вигляді кнопки і дозволяють операторам швидше і ефективніше опрацьовувати звернення клієнтів. Наприклад, функція виправлення помилок, перекладу на іншу мову, зміни тону повідомлення, пропозиція відповіді тощо.

В системі закладені стандартні топ функцій AI асистента:

Підсумувати діалог

Фукція використовується, якщо потрібно підсумувати переписку в рамках діалогу. Це зручно, коли наприклад, потрібно здійснити трансфер на іншого агента. Наступний агент зможе швидко продовжити спілкування з клієнтом, не витрачаючи час на перегляд історії діалогу.

Функція розміщена в полі відповіді Приватної нотатки

Пропозиція відповіді

Дана функція дозволяє автоматично генерувати відповідь клієнту за допомогою AI. Дуже зручно використовувати для відповіді на прості питання клієнтів.

Перефразувати відповідь

З функцією "Перефразувати" можна швидко змінити текст повідомлення, введене в полі Відповіді. Наприклад, якщо потрібно персоналізувати Швидку відповідь, якою користуються всі оператори.

Виправити помилки

Дана функція дозволяє виправити орфографічні та граматичні помилки в повідомленні, яке введене в полі Відповіді.

Скоротити повідомлення

Функція використовується, якщо необхідно зробити текст повідомлення більш лаконічним. Наприклад, зменшити текст зі Швидкої відповіді.

Розширити повідомлення

Функція використовується, якщо необхідно розширити повідомлення. Наприклад, користувач може тезисно написати відповідь, а АІ додасть додаткових слів, щоб поєднати тезиси між собою.

Змінити тон повідомлення на дружній

Функція дозволяє змінити тон базового повідомлення на більш дружній.

Змінити тон повідомлення на офіційний

Функція дозволяє змінити тон базовго повідомлення на офіційний.

Перевести повідомлення на англійську

З даною функцією можна формулювати повідомлення на звичній для себе мові та легко перекладати на Англійську.

Last updated