База знань NovaTalks
UA
  • ↗️Головна
    • 🔐Вхід
    • 🧑‍🔧Налаштування профілю
    • 🗨️Розмови
      • 📄Список розмов
      • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
      • 📤Вікно управління розмовою
        • 🪄АІ Асистент
        • 📱Запит контактних даних клієнта
        • HSM-шаблони в WhatsApp Business API
      • 🪪Картка контакту, інформація про розмову та дії з розмовою
        • 📬Новий діалог з контакту
      • ➕Панель додатків
        • 📞NovaTalks Phone
        • 🎥Web-Call
      • 💬Новий діалог
    • 📒Контакти
    • 📈Звіти
      • ⏱️Онлайн звіти
        • ✅Звіт Статуси агентів
        • 👥Звіт Огляд агентів
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Огляд команд
        • 📥Звіт Огляд каналів
      • 🕒Історичні звіти
        • 👥Звіт Агенти огляд Sum
        • 🧑‍🤝‍🧑Звіт Команди огляд Sum
        • 📥Звіт Канали огляд Sum
        • 🟢Звіт Агенти доступність Sum
        • 😊Звіт Агенти оцінка якості Sum
        • 🆗Звіт Агенти доступність Detail
        • 🤩Звіт Оцінка якості Detail
        • 💬Звіт Діалоги Detail
        • 💭Звіт Повідомлення Detail
        • 🏷️Звіт Теги Detail
    • 🔔Вихідні кампанії
      • 📤Кампанії
      • 📄Списки контактів
      • 🔁Контроль спроб
      • ⚙️Налаштування Дайлера
    • 🛠️Налаштування
      • 👥Агенти
      • 🧑‍🤝‍🧑Команди
      • 📥Канали
        • 💻Онлайн чат та віджет на сайті
        • ⛓️API канал
        • 📧Email
          • Налаштування OAuth додатку для Gmail
          • Налаштування OAuth додатку для Outlook і Microsoft 365
        • 🤳Дзвінки
        • Номерний Telegram
          • ⚠️Обмеження та ліміти
        • Номерний Viber
          • ⚠️Обмеження та ліміти
      • 🌟Навики
      • 🔐Ролі & Дозволи
        • 🔑Дозволи: перелік і опис
        • 👩‍💻Дозволи стандартних ролей
      • 🏷️Теги
      • 📝Кастомні атрибути
      • 📆Календарі
      • 🤖Чат-боти
      • 🔌Автоматизація
      • 🛞Макроси
        • 🪄Макроси AI
        • 📱Макроси запиту контактних даних клієнта
      • ✍️Швидкі відповіді
      • 📑Коди завершення
      • ⚡Інтеграції
        • 🪝Вебхуки
        • 🧩Додатки
        • 🪄AI
      • 🔔Сповіщення
      • ⚙️Налаштування облікового запису
    • 📙Мобільний застосунок NovaTalks
      • 🔐Вхід
      • 🛠️Налаштування
      • 🗨️Розмови
        • 📤Вікно управління розмовою
        • 🟣Статуси і Сабстатуси Розмови
        • 🪪Картка Контакту
        • 🗃️Дії з розмовою
        • 💬Новий діалог
    • 🔗Підключення месенджерів
      • Підключення WhatsApp Business
      • Підключення Viber
    • ❓FAQ
      • 🔢Утилізація діалогу та розрахунок утилізації агента
      • 📞IP-телефонія
        • ⚙️Підключення IP-телефонії
        • 🎯Переваги IP-телефонії порівняно з GSM-шлюзами
        • 📲Як не втрачати клієнтів при переході з GSM-шлюза на IP-телефонію
  • 🤝Умови підтримки NovaTalks
    • 🗿Standard
    • ⭐Advanced
Powered by GitBook
On this page
  1. Головна
  2. Налаштування
  3. Макроси

Макроси AI

PreviousМакросиNextМакроси запиту контактних даних клієнта

Last updated 9 months ago

В NovaTalks макроси AI можна використовувати:

  • як помічник для агента, коли необхідно виправити помилки, перефразувати відповідь, перекласти на іншу мову, змінити тон повідомлення, підсумувати діалог тощо

  • як масові функції, які дозволять оцінити діалоги по вашим критеріям, перевірити на відповідність скрипту, визначити емоції клієнта і все, що тільки придумаєте.

В макросах NovaTalks створені стандартні ТОП функцій запитів до AI:

  • ai_rephrase_message - перефразувати відповідь

  • ai_fix_grammar_message - виправити помилки

  • ai_shorten_message - скоротити повідомлення

  • ai_expand_message - розширити повідомлення

  • ai_friendly_tone_message - змінити тон повідомлення на дружній

  • ai_formal_tone_message - змінити тон повідомлення на офіційний

  • ai_translate_en_message - перевести повідомлення на англійську

  • ai_summarize_dialog - підсумувати діалог

  • ai_reply_suggestion - пропозиція відповіді

Дані макроси можна редагувати або створювати свої.

Для створення власних макросів АІ рекомендуємо скопіювати існуючий макрос та змінити текст в полі command.

За потреби можна редагувати стандартні макроси AI. Але для коректної відправки запиту рекомендуємо змінювати лише текст команди в полі command, інші параметри залишати без змін


Типові налаштування

В кожному макросі є такі типові налаштування:

  1. Надіслати користувацьку подію - custom.send_to_ai з наступними змінними:

  • send_content_type - тип контену, який необхідно відправити до AI. Можливі значення:

message - введений текст в полі відповіді

dialog - переписка в рамках діалогу

  • command - текст команди до AI

При створенні AI макросу у текст команди можна прописати умови, за якими необхідно оцінити діалог, зазначивши назви та значення користувацьких змінних, які мають бути повернуті відповідно до заданих умов. Наприклад:

Please set the next variables based on the following conditions:

  1. Cross-Selling:

ai.reply.crossel = yes - If the customer orders goods and the agent proposes additional goods to buy.

ai.reply.crossel = no - If the customer orders goods but the agent does not propose additional goods.

ai.reply.crossel = n/a - If the customer does not order goods.

  1. Guarantee Offering:

ai.reply.guarantee = yes - If the customer orders goods and the agent proposes to buy a guarantee.

ai.reply.guarantee = no - If the customer orders goods but the agent does not propose a guarantee.

ai.reply.guarantee = n/a - If the customer does not order goods.

У відповідь AI поверне перелік змінних та їх значення.

Дана функція може бути корисною, наприклад, якщо необхідно оцінити або перевірити діалог на відповідність скрипту.

  • інші додаткові параметри - потрібні, якщо відповідь AI містить користувацькі змінні, які потрібно розпарсити. Додавати такі змінні необхідно у форматі:

Ключ – назва змінної,

Значення– json_param.

  1. Текст відповіді від AI додати до:

  • приватна нотатка розмови - приватна нотатка розмови (з відправкою в розмову), в рамках якої було запущено макрос

  • вікна Відповісти розмови - вікно Відповіді розмови, в рамках якої було запущено макрос (без відправки в розмову)

  • нотатка діалогу - нотатка діалогу (із збереженням в нотатку), в рамках якої було запущено макрос

  • кастомні атрибути розмови (лише текстові)

  • кастомні атрибути контакту (лише текстові)

Якщо відповідь від АI містить користувацькі змінні, в Додати до їх необхідно прописувати в форматі - {{ai.reply.name}}, де name - назва вашої змінної.

Для того, щоб агент міг використати макрос AI в процесі спілкування з клієнтом, необхідно додати його у вигляді кнопки на робоче місце агента (детальніше - ) та налаштувати інтеграцію з OpenAI (детальніше - ).

↗️
🛠️
🛞
🪄
OpenAI
Налаштування кнопок