Підключення Viber
Last updated
Last updated
ПРИМІТКА: Чат-боти, створені до 05.02.2024, наразі працюють за попередньою комерційною моделлю, описаною .
Починаючи з 05.02.2024, наші партнери та бізнес-клієнти можуть подати заявку на створення чат-ботів у Rakuten Viber, звернувшись безпосередньо до нашої команди. Після проходження кваліфікації клієнт може підписати договір і погодитися з Правилами та Умовами.
Подати заявку на створення та публікацію чат-бота в Rakuten Viber дуже просто. Існує два способи подання заявки:
Найзручніший і найшвидший варіант — звернутися до одного з . Наші надійні партнери не лише допоможуть вам подати заявку на чат-бота, а й нададуть цінну експертизу, консультації та супровід.
Альтернативно, ви також можете звернутися безпосередньо до нашої команди . Ми вручну розглянемо заявку, порадимо наступні кроки та відповімо на запитання щодо інших бізнес-рішень Rakuten Viber, які можуть відповідати вашим цілям і гармонійно працювати з вашим чат-ботом.
Повідомлення, що обмінюються в чат-боті, поділяються на три категорії:
Привітальне повідомлення: чат-бот може надіслати одне привітальне повідомлення користувачу одразу після відкриття розмови, до того як користувач підпишеться. Привітальні повідомлення не тарифікуються. Використовуйте їх, щоб представити чат-бота, ознайомити користувача з інтерфейсом і функціоналом чат-бота, надати інформацію та заохотити користувача підписатися на чат-бот.
Повідомлення у сесії чат-бота: повідомлення, якими обмінюються чат-бот і його підписники під час розмовної сесії. Повідомлення у сесії не обмежені за кількістю.
Повідомлення, ініційоване чат-ботом: платне вихідне повідомлення, яке надсилає власник чат-бота своєму підписнику. ПРИМІТКА: не вважається повідомленням, ініційованим чат-ботом.
Сесія - це 24-годинне часове вікно, яке активується, коли абонент чат-бота надсилає повідомлення чат-боту. Сесія також активується, коли абонент чат-бота відповідає на повідомлення, ініційоване чат-ботом. Через 24 години сесія автоматично завершується. Наступна сесія активується, як тільки абонент чат-бота надішле нове повідомлення.
Rakuten Viber не виставляє рахунки власникам чат-ботів за повідомлення, якими обмінюються чат-боти та їхні абоненти під час сесії.
Повідомлення, надіслане чат-ботом своєму абоненту, класифікується як повідомлення, ініційоване чат-ботом, якщо між чат-ботом та його абонентом немає активної сесії. Ініційовані чат-ботом повідомлення - це платна функція, яка допомагає чат-ботам проактивно залучати своїх абонентів. Зверніть увагу, що якщо абонент відповість на повідомлення, ініційоване чат-ботом, це активує сесію, і в подальшому всі повідомлення, якими він обмінюється протягом цієї сесії (24 години), не будуть тарифікуватися.
Щоб надсилати повідомлення, ініційовані чат-ботами, власники чат-ботів повинні погодитися з Комерційними умовами використання чат-ботів Rakuten Viber.
Кожного календарного* місяця з власників чат-ботів стягується плата за кожне доставлене повідомлення, ініційоване чат-ботом (відповідно до тарифів, наведених нижче), за винятком привітального повідомлення.
*Календарний місяць вимірюється відповідно до часового поясу UTC (GMT+0).
Кожного календарного місяця з власників чат-ботів стягується плата за обслуговування в розмірі 100 євро за бота (або інша сума може бути узгоджена в письмовій формі через підписану додаткову угоду), а також рахунок за доставлені повідомлення, ініційовані чат-ботом.
Щомісячна плата за обслуговування включає необмежену кількість сеансових повідомлень.
Після деактивації бота плата за обслуговування більше не стягується.
Кожного календарного місяця з власників чат-ботів стягується плата за обслуговування в розмірі 100 євро за кожного нового бота (або як може бути узгоджено в письмовій формі шляхом підписання додаткової угоди), а також рахунок за повідомлення, ініційовані чат-ботами.
Для ініціювання розмови зі своїми абонентами чат-бот може надсилати повний спектр текст, зображення, відео, файли, каруселі, стікери, кнопки із закликом до дії, місцезнаходження та картки контактів.
Щоб ознайомитися з нашими тарифами на повідомлення, ініційовані чат-ботами, будь ласка, зверніться до нашої детальної картки тарифів .
Щоб допомогти вам краще зрозуміти чат-бота Rakuten Viber та наші нові комерційні умови, ми відповіли на деякі поширені