Підключення Viber

Комерційна модель Бота

ПРИМІТКА: Чат-боти, створені до 05.02.2024, наразі працюють за попередньою комерційною моделлю, описаною в цій статті.

Подання заявки на створення Чат-бота

Починаючи з 05.02.2024, наші партнери та бізнес-клієнти можуть подати заявку на створення чат-ботів у Rakuten Viber, звернувшись безпосередньо до нашої команди. Після проходження кваліфікації клієнт може підписати договір і погодитися з Правилами та Умовами.

Подати заявку на створення та публікацію чат-бота в Rakuten Viber дуже просто. Існує два способи подання заявки:

  1. Найзручніший і найшвидший варіант — звернутися до одного з офіційних перевірених партнерів Rakuten Viber. Наші надійні партнери не лише допоможуть вам подати заявку на чат-бота, а й нададуть цінну експертизу, консультації та супровід.

  2. Альтернативно, ви також можете звернутися безпосередньо до нашої команди тут. Ми вручну розглянемо заявку, порадимо наступні кроки та відповімо на запитання щодо інших бізнес-рішень Rakuten Viber, які можуть відповідати вашим цілям і гармонійно працювати з вашим чат-ботом.

Визначення

Повідомлення, що обмінюються в чат-боті, поділяються на три категорії:

  • Привітальне повідомлення: чат-бот може надіслати одне привітальне повідомлення користувачу одразу після відкриття розмови, до того як користувач підпишеться. Привітальні повідомлення не тарифікуються. Використовуйте їх, щоб представити чат-бота, ознайомити користувача з інтерфейсом і функціоналом чат-бота, надати інформацію та заохотити користувача підписатися на чат-бот.

  • Повідомлення у сесії чат-бота: повідомлення, якими обмінюються чат-бот і його підписники під час розмовної сесії. Повідомлення у сесії не обмежені за кількістю.

  • Повідомлення, ініційоване чат-ботом: платне вихідне повідомлення, яке надсилає власник чат-бота своєму підписнику. ПРИМІТКА: привітальне повідомлення не вважається повідомленням, ініційованим чат-ботом.

Сесія

Сесія - це 24-годинне часове вікно, яке активується, коли абонент чат-бота надсилає повідомлення чат-боту. Сесія також активується, коли абонент чат-бота відповідає на повідомлення, ініційоване чат-ботом. Через 24 години сесія автоматично завершується. Наступна сесія активується, як тільки абонент чат-бота надішле нове повідомлення.

Rakuten Viber не виставляє рахунки власникам чат-ботів за повідомлення, якими обмінюються чат-боти та їхні абоненти під час сесії.

Повідомлення, ініційоване чат-ботом

Повідомлення, надіслане чат-ботом своєму абоненту, класифікується як повідомлення, ініційоване чат-ботом, якщо між чат-ботом та його абонентом немає активної сесії. Ініційовані чат-ботом повідомлення - це платна функція, яка допомагає чат-ботам проактивно залучати своїх абонентів. Зверніть увагу, що якщо абонент відповість на повідомлення, ініційоване чат-ботом, це активує сесію, і в подальшому всі повідомлення, якими він обмінюється протягом цієї сесії (24 години), не будуть тарифікуватися.

Для ініціювання розмови зі своїми абонентами чат-бот може надсилати повний спектр типів і форматів повідомлень: текст, зображення, відео, файли, каруселі, стікери, кнопки із закликом до дії, місцезнаходження та картки контактів.

Щоб надсилати повідомлення, ініційовані чат-ботами, власники чат-ботів повинні погодитися з Комерційними умовами використання чат-ботів Rakuten Viber.

Кожного календарного* місяця з власників чат-ботів стягується плата за кожне доставлене повідомлення, ініційоване чат-ботом (відповідно до тарифів, наведених нижче), за винятком привітального повідомлення.

*Календарний місяць вимірюється відповідно до часового поясу UTC (GMT+0).

Тарифи

Кожного календарного місяця з власників чат-ботів стягується плата за обслуговування в розмірі 100 євро за бота (або інша сума може бути узгоджена в письмовій формі через підписану додаткову угоду), а також рахунок за доставлені повідомлення, ініційовані чат-ботом.

Щомісячна плата за обслуговування включає необмежену кількість сеансових повідомлень.

Після деактивації бота плата за обслуговування більше не стягується.

Тарифна карта

Кожного календарного місяця з власників чат-ботів стягується плата за обслуговування в розмірі 100 євро за кожного нового бота (або як може бути узгоджено в письмовій формі шляхом підписання додаткової угоди), а також рахунок за повідомлення, ініційовані чат-ботами.

Щоб ознайомитися з нашими тарифами на повідомлення, ініційовані чат-ботами, будь ласка, зверніться до нашої детальної картки тарифів тут.

Питання та відповіді

Щоб допомогти вам краще зрозуміти чат-бота Rakuten Viber та наші нові комерційні умови, ми відповіли на деякі поширені запитання.

Last updated