💻Онлайн чат та віджет на сайті
Last updated
Last updated
Для підключення онлайн-чату та віджету в NovaTalks при створенні нового Каналу необхідно обрати тип каналу - Веб-сайт.
Основні налаштування відображають Назву каналу, Канали, що будуть підключенні до віджету, Чат-бот та налаштування вигляду віджету.
Додати канал - створення каналів, що будуть додані до Вашого віджету.
При додаванні каналу необхідно заповнити поля: Ім'я, URL, Підказка, Тип каналу та встановити галочку біля Увімкнути канал.
Назва каналу
Чат-бот - чат-бот, який буде підключено до каналу. Налаштовується в розділі Чат-боти.
Колір віджету
Заголовок привітання - привітальне повідомлення, що відображається у заголовку віджету.
URL-адреса зображення - URL зображення, що буде відображається замість стандартної іконки віджету.
Показати значок закриття віджету
Отримання налаштувань з сервера - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати на сервері налаштування віджету.
Якщо опція ввімкнена, то налаштування будуть оновлюватись автоматично через запит до серверу NovaTalks.
Якщо виключена - налаштування зберігаються локально в html сторінці замовника. При кожній зміні в налаштуваннях віджету, необхідно копіювати код з конфігурацією та вносити зміни в html сторінці.
Відстеження мови - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Мову спілкування клієнта, який звернувся через онлайн чат.
Відстеження URL - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту URL початку розмови в онлайн чаті.
Відстеження UTM - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту UTM мітки, які містяться в URL початку розмови в онлайн чаті (Детальніше - Системні кастомні атрибути Контакту).
Відстеження URL/UTM не підтримується в каналах Twitter та Line.
Відстеження для Instagram працює тільки при відкритті посилання з мобільного пристрою.
Початкове повідомлення - текст повідомлення, що буде доданий клієнту у вікно введення повідомлення обранного каналу. Активне тільки для каналів WhatsApp, Номерний Telegram, Email.
Для WhatsApp, Номерний Telegram та Email для відстеження URL/UTM необхідно отримувати параметр clickId. При виборі клієнтом на віджеті одного з цих каналів початкове повідомлення разом з clickId автоматично додасться вашим клієнтам у вікно введення повідомлення. Ви можете вказати власний текст початкового повідомлення, але обов'язково включіть змінну clickId={{shortUUID}}.
Якщо Початкове повідомлення не буде містити змінну clickId={{shortUUID}} або клієнт не відправить повідомлення зі змінною, то відстеження URL/UTM здійснюватись не буде.
Відстеження OС - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Операційна система клієнта, який звернувся через онлайн чат.
Відстеження назви браузеру - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Назву браузеру клієнта, який звернувся через онлайн чат.
Відстеження IP та країни по IP - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Країну клієнта, який звернувся через онлайн чат.
Мова сайту
Тип розмови - це тип каналу, з якого звернувся клієнт. За замовчуванням для каналу Веб-сайт встановлено значення "Чат".
Включити форму збору попередньої інформації - форма збору попередньої інформації дозволяє отримати інформацію про користувачів, перш ніж вони почнуть розмову. Інформація по всім полям після заповнення клієнтом автоматично записується в картку клієнта.
Відстеження OС - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Операційна система клієнта, який звернувся через онлайн чат.
Відстеження назви браузеру - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Назву браузеру клієнта, який звернувся через онлайн чат.
Відстеження IP та країни по IP - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Країну клієнта, який звернувся через онлайн чат.
Мова сайту
Тип розмови - це тип каналу, з якого звернувся клієнт. За замовчуванням для каналу Веб-сайт встановлено значення "Чат".
Стартова форма - форма збору попередньої інформації дозволяє отримати інформацію про користувачів, перш ніж вони почнуть розмову. Інформація по всім полям після заповнення клієнтом автоматично записується в картку клієнта.
Відстеження OС - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Операційна система клієнта, який звернувся через онлайн чат.
Відстеження назви браузеру - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Назву браузеру клієнта, який звернувся через онлайн чат.
Відстеження IP та країни по IP - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Країну клієнта, який звернувся через онлайн чат.
Мова сайту
Тип розмови - це тип каналу, з якого звернувся клієнт. За замовчуванням для каналу Веб-сайт встановлено значення "Чат".
Включити форму збору попередньої інформації - форма збору попередньої інформації дозволяє отримати інформацію про користувачів, перш ніж вони почнуть розмову. Інформація по всім полям після заповнення клієнтом автоматично записується в картку клієнта.
Типи полів форми:
Стандартні поля - це основні поля контакту (адреса електронної пошти, номер телефону та повне ім'я).
Кастомні поля - це поля кастомних атрибутів.
Налаштування форми:
Обирати Поле обов'язкове чи ні, перетягуючи повзунок біля кожного поля.
Обирати Відображати поле чи ні, перетягуючи повзунок біля кожного поля.
Встановлювати різні налаштування форми збору попередньої інформації в залежності Коли чат-центр онлайн та Коли чат-центр оффлайн.
Показати ім'я агента
Показати аватар агента
Позиція - позиція, де буде відображатись віджет: знизу справа/знизу зліва/по центру зліва/по центру справа.
Відступ - число в пікселях або %, на яке віджет буде відсунуто від краю вікна браузера.
Пристрої - встановлюється на яких пристроях буде відображатись віджет: ПК чи/та мобільна версія та у якому вигляді буде відображатись віджет для кожного типу пристрою: розгорнутому чи згорнутому.
Іконки - встановлюється для кожного типу пристрою положення у якому будуть відображатись іконки месенджерів: горизонтально чи вертикально.
Віджет вбудований в iFrame - можливість розміщення віджету на сайті як iframe.
Утилізація, % - показник, який показує на скільки % певний діалог утилізує агента. Можливі значення: 0 – 100.
В залежності від значення даного параметру розраховується поточна утилізація агента (сума утилізацій діалогів, призначених на даного агента). При автоматичному розподілі діалогів утилізація агента не повинна перевищувати 100%.
Тому чим нижче значення утилізації діалога, призначеного на команду, тим більше діалогів може бути автоматично розподілено на агента і навпаки.
Ліміт автопризначення - максимальна кількість розмов, які агент може одночасно обслуговувати в рамках даного Каналу. Якщо по агенту такий показник досяг встановленого значення, то ACD більше не призначить подібний діалог на такого агента.
Автовідповідь - чи потрібно автоматично прийняти діалог при призначенні на агента.
Таймаут сповіщення - час, протягом якого агенту необхідно прийняти або відхилити Розмову. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова повернеться на початок черги, а агент перейде в статус Зайнятий сабстатус Not responding.
Вибір параметру доступний тільки якщо опція Автовідповідь виключена.
Коди завершення - коди, які використовуються для класифікації діалогів. Обираються агентом після завершення розмови.
Таймаут Кодів завершення - час, протягом якого необхідно обрати Код завершення. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова завершиться і Код завершення не буде встановлено.
Список агентів, які включені в канал.
Крок для перегляду налаштувань нового каналу та підтвердження його створення.
Скопіюйте Код каналу та розмістіть на Вашому сайті.