💻Онлайн чат та віджет на сайті

Створення/Редагування каналу Веб-сайт

Для підключення онлайн-чату та віджету в NovaTalks при створенні нового Каналу необхідно обрати тип каналу - Веб-сайт.

Основні налаштування

Основні налаштування відображають Назву каналу, Канали, що будуть підключенні до віджету, Чат-бот та налаштування вигляду віджету.

  1. Додати канал - створення каналів, що будуть додані до Вашого віджету.

При додаванні каналу необхідно заповнити поля: Ім'я, URL, Підказка, Тип каналу та встановити галочку біля Увімкнути канал.

  1. Назва каналу

  2. Чат-бот - чат-бот, який буде підключено до каналу. Налаштовується в розділі Чат-боти.

  3. Колір віджету

  4. Заголовок привітання - привітальне повідомлення, що відображається у заголовку віджету.

  5. URL-адреса зображення - URL зображення, що буде відображається замість стандартної іконки віджету.

  6. Показати значок закриття віджету

  7. Отримання налаштувань з сервера - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати на сервері налаштування віджету.

  1. Відстеження мови - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Мову спілкування клієнта, який звернувся через онлайн чат.

  2. Відстеження URL - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту URL початку розмови в онлайн чаті.

  3. Відстеження UTM - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту UTM мітки, які містяться в URL початку розмови в онлайн чаті (Детальніше - Системні кастомні атрибути Контакту).

  1. Початкове повідомлення - текст повідомлення, що буде доданий клієнту у вікно введення повідомлення обранного каналу. Активне тільки для каналів WhatsApp, Номерний Telegram, Email.

Для WhatsApp, Номерний Telegram та Email для відстеження URL/UTM необхідно отримувати параметр clickId. При виборі клієнтом на віджеті одного з цих каналів початкове повідомлення разом з clickId автоматично додасться вашим клієнтам у вікно введення повідомлення. Ви можете вказати власний текст початкового повідомлення, але обов'язково включіть змінну clickId={{shortUUID}}.

Якщо Початкове повідомлення не буде містити змінну clickId={{shortUUID}} або клієнт не відправить повідомлення зі змінною, то відстеження URL/UTM здійснюватись не буде.

  1. Відстеження OС - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Операційна система клієнта, який звернувся через онлайн чат.

  2. Відстеження назви браузеру - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Назву браузеру клієнта, який звернувся через онлайн чат.

  3. Відстеження IP та країни по IP - це опція, яка визначає, чи необхідно зберігати в атрибутах контакту Країну клієнта, який звернувся через онлайн чат.

  4. Мова сайту

  5. Тип розмови - це тип каналу, з якого звернувся клієнт. За замовчуванням для каналу Веб-сайт встановлено значення "Чат".

  6. Включити форму збору попередньої інформації - форма збору попередньої інформації дозволяє отримати інформацію про користувачів, перш ніж вони почнуть розмову. Інформація по всім полям після заповнення клієнтом автоматично записується в картку клієнта.

Типи полів форми:

  • Стандартні поля - це основні поля контакту (адреса електронної пошти, номер телефону та повне ім'я).

  • Кастомні поля - це поля кастомних атрибутів.

Налаштування форми:

  • Обирати Поле обов'язкове чи ні, перетягуючи повзунок біля кожного поля.

  • Обирати Відображати поле чи ні, перетягуючи повзунок біля кожного поля.

  • Встановлювати різні налаштування форми збору попередньої інформації в залежності Коли чат-центр онлайн та Коли чат-центр оффлайн.

  1. Показати ім'я агента

  2. Показати аватар агента

  3. Позиція - позиція, де буде відображатись віджет: знизу справа/знизу зліва/по центру зліва/по центру справа.

  4. Відступ - число в пікселях або %, на яке віджет буде відсунуто від краю вікна браузера.

  5. Пристрої - встановлюється на яких пристроях буде відображатись віджет: ПК чи/та мобільна версія та у якому вигляді буде відображатись віджет для кожного типу пристрою: розгорнутому чи згорнутому.

  6. Іконки - встановлюється для кожного типу пристрою положення у якому будуть відображатись іконки месенджерів: горизонтально чи вертикально.

  7. Віджет вбудований в iFrame - можливість розміщення віджету на сайті як iframe.


Налаштування обробки розмов

  1. Утилізація, % - показник, який показує на скільки % певний діалог утилізує агента. Можливі значення: 0 – 100.

  1. Ліміт автопризначення - максимальна кількість розмов, які агент може одночасно обслуговувати в рамках даного Каналу. Якщо по агенту такий показник досяг встановленого значення, то ACD більше не призначить подібний діалог на такого агента.

  2. Автовідповідь - чи потрібно автоматично прийняти діалог при призначенні на агента.

  3. Таймаут сповіщення - час, протягом якого агенту необхідно прийняти або відхилити Розмову. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова повернеться на початок черги, а агент перейде в статус Зайнятий сабстатус Not responding.

Вибір параметру доступний тільки якщо опція Автовідповідь виключена.

  1. Коди завершення - коди, які використовуються для класифікації діалогів. Обираються агентом після завершення розмови.

  2. Таймаут Кодів завершення - час, протягом якого необхідно обрати Код завершення. Якщо агент не відреагує протягом заданого часу, то розмова завершиться і Код завершення не буде встановлено.


Агенти

Список агентів, які включені в канал.


Перегляд та створення каналу

Крок для перегляду налаштувань нового каналу та підтвердження його створення.


Код для встановлення віджету

Скопіюйте Код каналу та розмістіть на Вашому сайті.

Last updated